Lysacup, 7. etapa, Ostravice - hřiště

Kdy: 13/12/2008
Kdo: Berďa, Honza S., Honza Klega a Majkl


Tak tu máme sobotu 13. a již 7. etapu Lysá Cupu. A etapa to byla parádní - výborně připravená trať pro běh (organizátoři očistili trasu od bílých sraček až skoro po Lukšinec), nahoře teplo a sluníčko a dlouho to vypadalo, že i Fialové kobry zalezly někam do terárka či se konečně uchlastaly a nepřišly.

Od startu jsme se seřadili v tomto pořadí - Majkl, já - Berďa, Stoša a Honza Klega. Toto pořadí vydrželo až na vrchol, na který jsem dorazil přilepený na zadek Jany Matalové, kterou jsem sledoval téměř celou trasu, ale před ní se neprodral. Na mně se zase již od začátku lepil Stoša, ale na Lukšinci se mi ztratil. Před vrcholem mi sice trochu zkazila náladu Fialová kobra, která se zmateně potulovala po trati a informovala mne, že ten maník, který usilovně píchá hůlkama přede mnou patří také k nim Fialovým prevítům, takže jsem zjistil, že F.K. se ještě neuchlastaly a ani je zase nepředběhnu. Ale aspoň Majkl ho udržel za sebou. Pořadí zatím není známo, pár fotek přidávám.

Berďa




3 komentáře:

  1. No já už výsledky znám, takže asi takto: samozřejmě i tentokrát jsme VZP SČSP, nebo jak se to vlastně jmenujete, porazili. A i tentokrát nám k tomu stačili pouze tři sportovci. Jen na vysvětlenou, místo mě běžel Honzík Kempů, kterého jsme požádali, zda by se nechtěl stát členem našeho týmu. On souhlasil, protože s tou vaší prapodivnou skupinkou plavčíků, učitelů, modelářů, doktůrků, úředníčků a bůh ví čeho všeho ještě, nechce už nic mít. Já jsem poprvé po 6 etapách odpočíval, šel jsem poklidným tempem se svou manželkou, pouze jako podpůrný tým. I kdbych si ale vzal lísteček a šel stejně rychle, jak se tak dívám a počítám, asi bychom vás porazili stejně, že šulinci? Fialová kobra - Koři

    OdpovědětVymazat
  2. Jo a ještě k vaší zdrcující kritice překvapivého kroku dlouholetého člena VZS ČČK pana Kempy, nahoře máte uvedeno, že se věnujete především běhům a přeběhům pro radost. No a on teď pro radost přeběhl k Fialovým kobrám.... Koři

    OdpovědětVymazat
  3. Milý drahý Tome, jsi Fialový závistí, že nám to jako kamarádům v klubu VZS šlape! Že se máme rádi a věříme si. S panem Kempou jsem mluvil, mrzí ho, že se nechal utáhnout na vaší fialové vařené nudli, když jste mu naslibovali tolik peněz za přeběh a nyní skutek utek (a o tolik bodů). Je fialový zlostí a syčí jak kobra. Má velkou sílu, bojte se!
    P.S. dle hlasování na našem blogu se zdá, že se blíží doba, kdy vám uchlastáme Standu. Je to už jen otázkou dní...
    Koudy

    OdpovědětVymazat