Beskydská sedmička 2011 odstartována


Tož zastoupení máme, ale nejen my :-).
(bohužel jsem tušil, že jsem si nevzal správné světlo :-/)




8 komentářů:

  1. To video je super!!! ivon :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Bohužel hrůzostrašně nasvětlené, ani jsem to tam nechtěl dávat, ale nakonec rozhodl slib že to tam pověsím ještě v noci a hlavně ty vaše dojmy a předzavodní vyjádření, prostě šupa :-) Hold jsem si vzal pohodlné světlo, ale né to správné :-(

    OdpovědětVymazat
  4. Máš to parádní!! Záběry, střih, hudba aj. "herci" jsou výborní a na světlo se vy... :-) Malča

    OdpovědětVymazat
  5. Co to kecáš, že je to špatně nasvětlené? Skvěle jsi zachytil atmosféru! Úplně mi z toho jde mráz po zádech! Ještě jednou gratuluji našim statečným hrdinům Stošovi a Majklovi a hlavně nejrychlejším a nejhezčím účastnicím B7 - Ivon a Deni. :-)

    Berďa

    OdpovědětVymazat
  6. Majkla jsem poctivě hledal, ale nenašel. Patrně byl v péči Zuzky někde ukryt ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jaryne máš to moc pěkný.Jak jsi rožnul to světlo , tak jsem měl pocit , že se na mně řítí kamión .:-) Ale ještě , že jsi ho vzal , protože se ti podařilo nasvítit vaše borce k excelentním výkonům. Gratuluji dvojčátkům i Stošovi ( super časy )Ať žije B7 aneb Jak dvě malé vodnice vypálily všem rybník :-) Pigi

    OdpovědětVymazat
  8. caute ,video nema chybu.Take dobre ,motivacne pre dalsi rocnik :) MIro Manin PB.

    PS.Captain Stosa mozeme byt so svojim vykonom spokojni...co ty na to? ja som!
    Ako dopadol vyklus dole zjazdovkou? Ludia v cieli ked to poculi co ta este caka ta krutili len hlavami :D

    OdpovědětVymazat