MMM tj. Medzinárodný Maraton Mieru KOŠICE

je to sice s odstupem, ale teprve teď jsem schopen psát o maratonu, aniž by se mi při tom uzlovaly nohy. A taky to byla trochu válka nervů, kdo udělá zápis. Prohrál jsem.

Do Košic jsme vyrazili v sestavě Berďa, Stoša, Jarek, já a jako morální podpora Soňa. Košice nás uchvátily. Košické náměstí je úžasné. Krásné stavby, zajímavá fontána, zvonkohra a ...spousta lidí. Žilo to tam dlouho do noci. Možná to bylo ale tím, že košičani si celý večer dělali z ostatních srandu tvrzením, že na různých místech náměstí provozují moderní umění. Musím říct, že většina lidí na tuto srandu přistoupila a toto „umění“ jim „baštili“.

A závod? Pověst nelhala. Všem se nám to líbilo. Běh z kategorie „velkých“, řekl bych, že srovnatelný s Prahou. Měl nádhernou atmosféru. Místní fandili a bylo znát, že na tento nejstarší evropský maraton jsou pyšní. Za náročné počasí rozhodně nemohli. Foukal poměrně silný vítr a bylo velké horko. Pro mě to byl nejteplejší maraton. (Je zajímavé, jak často jsme letos žehrali na velké teplo při závodě). No „vyšťavili“ jsme se všichni. Kluci si všichni zaběhli osobáky a já jsem zaostal za svým pražským maximem o 9 sekund. Takže spokojenost veliká. Fotky a video doufám dodá Jarek a Berďa.

Dluh splněn. Těším se na článek o maratonské Bukurešti.

Martin

Martin…3:30:41

Stoša…..3:30:49

Berďa….3:46:47

Jarek…...3:49:10

5 komentářů:

  1. Tak tomu teda říkám válka nervů! :-) Prohrál jsem o pár minut a zveřejnil svůj článek první. Tento týden jsem dřív fakt neměl čas, učil jsem jak drak. :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Ale je aspoň vidět, že na web nekašleme a někdy píšeme i paralelní články o stejném běhu. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak už víme, že nervy máte skoro stejné, ale Martin to umí skrývat:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty články jsou jak pře kopírák, neopisovali jste? Neběželi jste náhodou spolu? Jinak gratulačka :)

    Majkl

    OdpovědětVymazat
  5. No, dovol. Nikdy jsem neopisoval! A s Martinem jsem také neběžel. On běhá s jinými. Viz http://farm7.static.flickr.com/6166/6204515402_874d2b64ff_b.jpg

    Berďa

    OdpovědětVymazat