JEŠTĚ O DVACETIČTYŘHODINOVCE

Dobry večer všem, zrovna jsem dostal zdupa od prcedy, že zas pišu ještě s ě v tom prvym e. Tož jsem se rozhod, bo mám trochu času zrovna, že ještě napišu něco o tej slavnej čtyriadvacitce a že si dam take cvičeni v psani slova JEŠTĚ.
Tož bylo nebylo, ve středu Jaryn piše mejla, večer, kdy už mozek odpočiva, že by šel se mnou do teho bo drugi taki šalony neni. Že to očihnul, že ještě možeme převzit po někym startovne aj s čtyřlužakem a že bude veselo a tak. Teprve v patek bylo definitivně rozhodnute, že jedeme, tož jsem se těšil, bo samozřejmě ja jsem si měl splnit etepu lysakapovu a přiběhnut za nim. Počasi bylo skfěle, slunko, bezvětři, všudypřitomna extaze v povětři. Špatně jsme rozhodli hned ze startu že dame každy dvě kola, ja po LC uplně hotovy, doběhl na bezruč, rychle převlict do sucheho, a čekat Jaryna. Jarek mezitim drti druhe kolo, doběhne předa mi čyp a du ja. Ještě jak frajer nasadim slunečne brylki a běžim famozně prvni kolo, v druhem umiram, prosim turisty o vodu, cukr, čokoladu, bo sotva držim vertikalu. Ještě že takych dobrych ludi chodi po gurach. Znovu rozbiham mašinu a kurde jde to, tož aj seběh nebyl marny. Ale, předavam Jarynovi a blagam davaj dvě kole, abych řadně spočnul. Jaryn taki spravny facet i gorol dava dvě kola. Pak zas ja. Vychcaně řikam pudem po jednym, že budem rychlejši. Jo byli jsme, ale biedny Jaryn sotva spočnul a už musi zase fičet. Tož řikam, že ještě v noci skusim dvě, aby trochu zdřimnul. Bo on před takimi extremy poprostu něspi, takže byl zmoženy. No v noci jsme už sotva stali na nohach, tak jsme furt točili po jednym, použivali jsme hole, aspoň něco jsme se naučili, to byla jedna z pozitivnich věci. Tož Jarynek šikovny, rval i rval, přemyšlel jsem jak mu pomoct, ale sam jsem byl v pruseru. Pak počitam že aj to posledni kolo na něgo vyjde, tož to mě zabije, naštěsti byl vyždimany. Ja jsem skončil posledni sfffuuuuujjj sfinski okruh a hned cypate euforycke hlašky hazel do vydea. Šak uvidite. I Jarynek rval na trati jak Balboa ty tři rusy Ivany Dragy v ringu a hlavně teho prostředniho a překonal i sam sebe. No řeknu vam byla to parada s Jarynkem se muckat v cilu a tak. Zvladl osum kol a ja jenom šest sice plus lysakap ale to jest vedlejši. Byla to zase krasna prochazka, taky zavod v žradle a chlastani ionťaku a čaju u kereho se lidi trochu proběhli v mrazu i nocy. Věřim že video bude fajne bo i to ma Jarynek fantastičně zmaknute.
Tož se pak JEŠTĚ podivajtě a zduřte.

2 komentáře:

  1. Super článeček Honzíku!! A na to slibované videjko se taky těším!!! Kača

    OdpovědětVymazat
  2. PARÁDNÍ!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ivon :-)

    OdpovědětVymazat