Kobeřická dvacítka 11. 3. 2012

A tak jo, přece jen mě to dostihlo i letos. Konečně. Vždyť je skoro polovina března a já do neděle žila bez běžecké premiéry roku 2012!
Možná proto ta lehká ranní nervozitka při vstávání do zataženého dne za cinkání kapek na střešní okno... A nejspíš proto jsem porušila každodenní rituál a vzdala se kafe na aktivaci sympatiku :) Nebylo ho třeba! Jak nám bylo na přednáškách štěpováno, z fylogenetického hlediska sympatický nervový systém spouští reakci „boj nebo útěk“. Přestože jsem jako naši pra pra pra pra praotcové nemusela bojovat s mamutem, nebo utíkat před predátory, o to více jsem bojovala s vnitřními pochybnostmi nad nepoměrem sil vlastních nožiček a stále sílícího větru. A tak jsem do nerovnice přidala natěšení, endorfiny z pohybu, radost ze setkání a všechny výhody jsem převážila na svou stranu :-)
Výstřel, cvaknutí stopek a dav začal vytrhávat asfalt ze silnic prajzských dědin :) Kobeřice – Albertovec – Štěpánkovice – Svoboda – Vrbka – Služovice – Hněvošice – a opět Kobeřice.
Ač vichr na členité trati mezi poli řádil, mnoho mi nevadil. Kopce mě kupodivu bavily, krize i přes absenci občerstvovačky se mi stále vyhýbala, tempo se dalo neočekávaně stupňovat a dostatek sil zbyl i na závěrečný sprint :)
Jen lýtka mě ještě dnes nechtějí poslouchat, a tak mám jen nožky nahoře a nic nedělám! :)
Parádní neděle, parádní setkání, parádní časy :)

Fotky od Ivon
Výsledky

Poky 1:20:02
Stoša 1:23:52
Jarek 1:29:04
Dan 1:29:55
Denisa 1:30:59
Lenka 1:39:04
Fík 1:40:23
Ruda 1:40:43

Majda, Ivon - fanclub, podpora, fóto :-)

4 komentáře:

  1. Hezky jsi to popsala, stručně a výstižně, já jsem teda jednu malou krizičku měl již na cca 7.5km, zřejmě vysoké počáteční tempo, ale pak jsem to přešel a v závěru taky zaspurtoval. Vzhledem k tomu silnému větru jsme šli všichni dobře. Gratuluju všem.

    OdpovědětVymazat
  2. S kym ja budu souperit?! ;) BOBika

    OdpovědětVymazat
  3. To Denča: Si všímám, že ty slovo krize používáš ve spojení se slovy, nebyla, vyhýbala se, žádná a podobně, tak to já ti můžu povykládat :-))).
    Ale jinak, jak jsi napsala, parádní běh, den, sejšen ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. já mám krize v lednu a v červnu, krize zkouškové :) jiné nejsou povoleny ;)
    Deni

    OdpovědětVymazat