Barevný Lysacup – 2. etapa, Janovice – Bystré

Dnes nám Lysacup nabídl přívětivou podzimní tvář. Sluníčko svítilo a také vydatně hřálo, beskydské lesy hrály téměř všemi barvami s výjimkou mrazivě bílé, snad jen vítr nemusel tak silně foukat a cuchat vlasy těm lépe vybaveným z nás. A také složení týmu VZS bylo oproti minulému týdnu pestřejší a barevnější. Stejně jako minulý týden se na start postavil Poky, Jaryn, Dan, Stoša, Bobika, Martin, Berďa a Fido, ale navíc se k nám přidala jako vždy usměvavá a zářící Lenia. Kromě toho nechyběla fotografka, fanynka, šerponosička malého Tobíka a dobrá duše týmu Kačenka.

Příprava na Lysacup, tj. optimalizace logistiky pomocí elektronické komunikace opět připomínala cvičení BOZP severokorejské pionýrské organizace v Pchongjangu. Všichni něco psali, akorát Bobika byl zklamaný, protože jsme ho ignorovali. A zapojil se i tajemný Kim Čong Koudy, kterého už opravdu dlouho nikdo neviděl. Ale akorát plkal, jako obvykle.

Závod probíhal tak nějak očekávaně. První z nás doběhl Poky, druhý Jaryn, třetí Stoša, pak Dan, Bobika, Martin, Fido, Lenia a nakonec já. Už druhý týden mě totiž trápí opravdu nebezpečná verze rýmečky a tak jsem cca první třetinu běžel s Leniou a kochal se a pak jsem ji již neudržel a tak jsem trochu zpomalil a zase se kochal. Kochal jsem se krásou nádherně vybarvených Beskyd. Ale když mě předběhl i Dědek Beskydský a zpomalit nechtěl a já viděl barevně i kameny na trati, zavzpomínal jsem na jeho povídání o barvách z roku 2008 a řekl si, že je čas koupit barevné fixy a blok. Ale na rozdíl od Dědka si vystačím s fixem modrým a červeným. Pravda modrý jsem zatím příliš nepoužil, za to červeným jsem si tučně vyšrafoval všechny členy našeho týmu, kteří se dosud tohoto ročníku LC zúčastnili a také Dědek už má u mě vymalováno. Ale já se nebojím a vím, že i modrý fix použiju. Rýmečka přejde a slyšel jsem, že brzy na LC přijde starý Koudelka. Tak za týden opět na startu!
Výsledky

Fotky - od Kačenky

12 komentářů:

  1. Je vidět, že mou rukou a dobrým slovem vedený Berdych je stále platným členem týmu. Aspoň tedy co se týče psaní članků a výbavy (fixy). Protože toto povídáníčko je fakt moc pěkné, chlapče! P.S. Hlavně se se mnou zase nechtěj sázet, ze mě predběhneš... Koudy

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek, je vidět, že máš talent nejen na matematiku. Martin

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno jsi to vystihl Berdi! ...a důvody, proč s námi nechcete jezdit autem jsou nám zcela zřejmé! Bojíte se, že by jste po cestě museli zpívat dětské písničky a v nejhorším případě se podílet na Tobikově přebalovací akci! Jo, jo, my to víme!;) Kač

    OdpovědětVymazat
  4. Velmi povedene, Berdo!!! :) BOBika

    OdpovědětVymazat
  5. Mooc pěkný článek!!! Příště snad už rozšíříme zase řady lysacapistů a šerponošů :-) Majda

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherný článek!!! :-) ivon

    OdpovědětVymazat
  7. Krásně se to čte, Berďo supr...Já ještě připomenu mého syna,který běžel za Florbal Vítkovice a myslím,že za svůj čas se nemusí vůbec stydět. Jinak krásné počasí,výhledy úžasné (my co běžíme pomaleji,tak si to vychutnáváme). Za týden nemůžu ( jdu venčit psa na 35km trasu),ale za 2 týdny dorazím.Jinak gratulace všem za výkony. Lenia

    OdpovědětVymazat
  8. Článek výborný, ale to video tam vůbec nemuselo být, byl jsem totálně hotový. Stoša

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkný článek a super výkony všech. Jsem rád, že zatím dobíhám nějaký čas před Jarkem. Kdyby mi někdo hned po doběhu mával před obličejem kamerou, asi bych ho poslal někam. Jinak se mi v neděli nejlépe běželo ke konci etapy a snad poprvé jsem na severní závěrečné stěně předbíhal. Poky

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkně všeci!!!, už se těším, až se taky zúčastním a jak vás tak sleduju, tak jako wiatr vzádech:-). Wiatr

    OdpovědětVymazat
  11. Parádní článek, super video, úžasné výkony! Už se těším, až se na Lysou taky podívám :)
    Deni

    OdpovědětVymazat