Ludgeřovická 15

Kdy: 04/03/2017
Kde: Ludgeřovice
Kdo: Dan, BOBika, Lenia, Django

Autor: BK SAK

Většina "našich" zvolila v tento den poslední "přilepenou" LC-etapu. Pro mě byly Ludgeřovice jasná volba - letos jsem se na LC dostal jen jednou a tak jsem chtěl raději běžet pohodovější patnáctku v Ludgeřovicích. Vzhledem k příjemnému jarnímu počasí ohlásil svou neúčast Koudy, a tak to vypadalo, že naše barvy budu hájit sám. Jaké to pro mě bylo překvapení, když jsem na startu potkal Djanga s Leniou a dokonce DANa! Ten nám všem vytřel zrak, když si závod odběhl "na pohodku" za 1:10:20! Já byl se svým výkonem spokojený - terminologií ULČi "PB o 1:40" a to jsem se procházel s Gallowayem. ;)
Závod po roce opět doprovodilo pěkné počasí, možná až nečekaně teplé, ale příjemné. A na startu nás doprovodil a povzbudil také cyklofešák Koudy! ;)

01. 0:53:48 Martin Ocásek (vítěz)
47. 1:10:20 Dan
59. 1:12:51 BOBika
72. 1:14:59 Lenia (3. v kategorii)
87. 1:17:20 Django

Výsledky | Foto: BK SAK | mzub

1 komentář:

  1. A jak to té Lenii na bedně sluší! Škoda,že se L15 kryla s Lysacupem..

    OdpovědětVymazat