Dogtrekking -1.5.2013 Pustevny-25km

 Ve státní svátek organizoval Roman Baláž dogtrekking na Pustevnách. Nabídl trasy -maraton, 25km a 8km.
Já jsem hodně zvažovala,zda před PIM ještě toto absolvovat, ale chtěla jsem hlavně provětrat Aju. Zvolila jsem 25km a nijak jsme to nedrtily a hlavně si to užily. Počasí nebyl nejhorší. Sice mlha,ale nefoukalo a běželo se mi dobře. Místy jsme přešly do chůze a to z důvodu sněhu a bláta. Trasa od Tanečnice na Martiňák a poté trasa od Kněhyně k Tanečnici z části pod sněhem a z části pod blátem. Tím sněhem jsem byla dost překvapena a místy to i klouzalo. Naštěstí těchto míst nebylo zas tak hodně a celkově byla trasa velmi pěkná. Roman měl i pomocníky ( Vašek Boža a Jana Orsavová), kteří zajišťovali občerstvovačku, focení, diplomy  a pod. Obecně velmi pěkná akce a i účast pejskařů byla slušná. Čas 2hod 33min.
V ženách jsem doběhla na 2.místě.
Nejlepší výkony podali na maratónské trati Roman Baláž a Ladislav Sventek časem 3:18:55.


11 komentářů:

  1. Gratuluji, Lenio a Ajo! :-) A za sebe si přeji, aby nás příští týden na PIMu sníh nepřekvapil. :-D Berďa

    OdpovědětVymazat
  2. A opět gratulace. A co teprve za týden, to bude rošambo. TO UŽ JE ZA TÝDEN?!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je, Koudy, je! Co tam budeš dělat ty? :-D

      Vymazat
    2. Nevím. Chtěl jsem se Tě na to zrovna zeptat. Skotačit kolem Tebe?

      Vymazat
    3. Klidně můžeš, pokud to zvládneš. :-)

      Vymazat
  3. Výborně Leni, vypadá to, že před PIMem jsi ve formě, tak ať dáš zas osobáček. Stoša

    OdpovědětVymazat
  4. Super Leni! Jak vás tak s Ajou vidím, úplně mám chuť si pořídit psa :-)...(ale to vyjde asi až v nějaké další etapě:-) Nikola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Niki, dobře si to rozmysli s pejsáčkem, aby nebyl nějaký maléreček. ;-)

      Vymazat
  5. Leňo kdy mi půjčiš Aáááju? :-))

    OdpovědětVymazat
  6. Leni a Áji, gratulace k bedně! Kač

    OdpovědětVymazat
  7. We also don't mind any weather during dog trekking. We really like spending time outdoors this way.

    OdpovědětVymazat