5.etapa Rajská Bouda

       Je to sice trochu stereotyp, že článeček píšu opět já, ale aspoň bude stručný a nezáživný. Běháme na Lysou v hojném počtu, dá se říct i v největším počtu ze všech oddílů, ale do vytvoření kratičkého zápisu se nikdo nehrne. Dne 30.11.2013 se nás zúčastnilo 16. Každý si to prožije po svém a určitě někdo má i takové zážitky, že by se s nimi podělil s ostatními. Je fakt, že nikdo nemáme večer mezi půl osmou a osmou 20min. času něco napsat. Ani já ne. Tak aspoň takhle: 
       Běželo se mi dobře, poprvé jsem letos vystartoval v inovejtech, dával jsem si vlastně jubilejní 20. rajskou, cíl byl běžet celoběh. To se nakonec podařilo, ale na úkor rychlosti. Potkal jsem Pokyho před větry, tomu se nedařilo vůbec. Nahoru jsem dorazil asi tři čtvrtě minutky za osobákem. Spokojený jsem byl, nadšený ne. Byl jsem vysušen, tak jsem spěchal nejdřív do Šantánu na kofolku. Pak za Majklem. Tam však byla velká závěj, ani jsem si nedokázal vybavit, kde je přesně mohylka. Potom jsem zašel za ostatníma do Kameňáku na malinovku. Všichni vypadali takoví radostní a plní endorfínů, jen to zapsat na stránky. Ale třeba se polepšíte příště. 
       Tak dobrou noc a zítra to rozbalíme v časovce.

Žádné komentáře:

Okomentovat