Víkendový boj:  Mořkov + Dogtrekking


Uplynulý víkend byl takový plánovaně neplánovaný. Mořkov jsem chtěla jít i z důvodu, že mi chybí tempové tréninky, ke kterým já už se asi nedonutím a proto jsem volila spíše Mořkovskou desítku než Ludgeřo-
vickou patnáctku či Osecký půlmaraton. Navíc z Fryčovic to není zase tak daleko a přidala se ke mě i Peťa. Počasí nebylo valné, ale trasa vede lesem a mírný déšť, který se měnil chvílemi ve sníh, se dal vydržet.
Vzhledem k více závodům v daný termín nebyla účast vysoká, ale téměř 60 běžců zase není tak málo. Já jsem zkusila opravdu do toho dát veškerou svou energii a výsledný čas 48:43 mi stačil na celkově 3. místo v ženách a 1. místo v kategorii.
S časem jsem spokojena ( dokonce pod 5min/km ), protože nejde úplně o rovinatou trasu a moje současná kondice tomu zcela odpovídá. Jinak tento závod jsem měla vždy ráda, zázemí super, p. Harašta jako vždy sršel svými vtipy a výhra byla unikátní - párky, klobásky, vepřové, šampaňské a tričko. To vše se skrývalo v té tašce. Peťka doběhla na druhém místě a opět jsme byly spokojené, že jsme se donutily i v tom počasí vyjet.
Stran neděle to byla zcela neplánovaná akce. Doma se se mnou nikdo nebavil, protože synek hrál v Praze playoff ve florbale ( úspěšný dvojzápas) , dcera měla oba dny tréninky a Michal si připravoval přednášku, kterou dnes ( v úterý ) měl v Praze v senátu. Tudíž, když mě nikdo nepotřeboval, tak jsem přijala nabídku od Romana Baláže a zúčastnila jsem se dogtrekkingu  na naší oblíbené LH, kterou jsme proběhli 2x. Trasa mělo něco málo přes 31km a mým cílem bylo to zvládnou do 4hodin, což se mi povedlo. Přece jen nožky po Mořkově byly cítit.  Byla jsem ráda, protože asi bych se jinak nepřinutila k takovému tréninku a nejvíce to ocenila Aja. Počasí v neděli bylo super , sněhu na LH hóódně a sluníčko začínalo vylézat. Sešlo se nás celkem 15 pejskařů a vesměs se všichni známe z dogtreků. Vyzdvihla bych výkon Verči Tuhovčákové. Tuto milou blondýnku jistě všichni znáte s Lysa cupu, kdy se zúčastňovala vždy s  krásným hnědým ohařem. Trasu zvládla  za 3:08:50. Můj čas tedy 3:41:50.
Celkově jsem byla devátá , druhá žena a první v kategorii. Odvezla jsem si nové vodítko na běhání a dobrý pocit v rámci přípravy na PIM.
Na soustředění děcka nemůžu. Je mi to moc líto, ale v sobotu mám kongres a v neděli rodinné povinnosti.
Všechny Vás moc zdravím, užijte si soustřeďko , moc toho nevypijte , trochu potrénujte a pořád Vám slibuji posilovací a strečinkový trénink, tak doufám, že to jednou splním.

 
  

4 komentáře:

  1. Lenio, ty jsi jak vítr! :-) Pěkný článeček. Škoda, že nejedeš na soustřeďko, ale aspoň se nemusíš stresovat z našich zkrácených vazů a pokřivených těl. :-D
    Berďa

    OdpovědětVymazat
  2. Leňo tož, ty jsi rubala nejvíce. Jj, škoda že nemůžeš na soustřeďko, takže na JAKu ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pozdě, ale přece přidávám zde i svou gratulaci, protože je to obdivuhodný dvojvýkon ve dvou dnech, zvláště ta neděle musela být náročná a časy máš výborné! Už se těším pozítří na Jaku!!!
    Stoša

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat