LysaCup 2012 - 7. etapa, Krásná "NICE NIGHT"

17.12.2011 v 15h jsme vyrazili opět v hojném počtu vstříc novému nočnímu dobrodružství na milované Lysé hoře. Start další etepy LC byl ohlášen na 16.30 , takže jsme se tam sešli s dostatečným předstihem v tomto složení: Já, Ruda, Fido, Bobika, Majkl, Malča, Martin, Jarek, prý Wiatr (já ho neviděl a výsledky ještě nejsou), Dan a jako šerpové Berďa a Sabina. Před startem jsme si skočili pro lístky, rozběhali jsme se, pokecali co a jak, kdo má jakou čelovku a kdo si co obleče, prostě standartní kecy jako vždy.
Po startu už mohu mluvit jen za sebe, protože byla tma a vidět bylo tak akorát na dosvit čelovky, chvilinku jsem běžel s Majklem, před ním a pak už jen za ním, posléze jsem ho už neviděl. Běžel jsem si v klidu sám, vyrovnaným tempem, jen malé kousíčky jsem přecházel chůzí, krize jsem neměl a docela jsem si vychutnával tmu, sníh, občasné podkluznutí, ticho a svit čelovky, který nešel dohonit. Nejvíc jsem myslel na to, jestli jsem správně rozložil síly, pak na ostatní kamarády, hlavně o kolik míst mě dá Dan a kdy mě doběhne Bobika. Pak přišla sjezdovka, kterou zvládám pouze chůzí, za to celkem dynamicky, v závěru jsem byl trošku měkký a nechal jsem se předběhnout jěště jedním borcem. Na vrcholu jsem odevzdal lísteček, prožil jsem si tři vteřinky pocitu kdy králík od oběda by se chtěl podívat ven, ale na štěstí to hned přešlo. Zkontroloval jsem hodinky a velmi mě potěšil další osobák, škoda že Dan si ho neměří, ale určitě má menší a kratší jako pokaždé. Sedli jsme do Šantánu na čaj, probíhaly obvyklé rozhovory, všichni byli v dobré náladě a spokojeni, Berďa vynesl cukroví i vitamín R, takže bylo fajně, Jarek něco natočil i vyfotil. Věci nám neuschly, ale poprvé jsem si vynesl suché tričko, takže dolů to šlo příjemně. Seběh u mě proběhl bez pádu, dokonce jsem si stihnul lehce vyklusat. Rozloučili jsme se s ostatními a frčeli domů, jěště i v autě probíhalo nějaké to bilancování, Fido prý spokojen nebyl, předběhl ho i Dědek, tak jsme mu třikrát nabízeli ať si vystoupí a doběhne do Ovy, nakonec slíbil, že dá v paneláku nějaké schody, aby v klidu usnul.
Snad se ještě sejdem v hojném počtu na Vánočním krosu v Bělském lese, jinak přeji všem šťastné a veselé vánoce.

9 komentářů:

  1. Pěkné, jasné, úderné a jen jedna gramatická chyba - Stošo, super! :-)

    Berďa

    OdpovědětVymazat
  2. chyba!!! kde??? třikrát jsem to kontroloval, dokonce i ve slově sních jsem ponechal pouze h, jen abys byl spokojen!

    OdpovědětVymazat
  3. že by snad velké písmeno ve slově Vánoce?!?

    OdpovědětVymazat
  4. Urcite "standarDni"! ;) BOBika

    OdpovědětVymazat
  5. Opravdu zajimavá diskuze :-P. Hoši to se dá ještě léčit :-). Stošo super, běh super, atmoška super. Jen si musím najít závod kde ti ukážu zase záda - hledám formu ! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. A co na štěpána??? Ale radši si vem Jarku kolo nebo aspoň koloběžku :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Aha, tak dokonce dvě chyby. Asi stárnu. :-0

    Berďa

    OdpovědětVymazat
  8. Zdar! Gratuluju všem k výsledkům noční etapy. Měl jsem z ní smíšený pocit, a proto jsem raději zůstal v práci, ale když jsem viděl všechny vaše reakce, asi to byla chyba.
    P.S. 6 chyb! Berďo stárneš ;-)
    Uvidíme se na Silvestra.
    Koudy

    OdpovědětVymazat