Zimní běh Bělským lesem 28.12.2011

Dnes odpoledne se konal v mém oblíbeném lesíku tradiční zimní běh na 7km dlouhé trati. Z VZS grupy jsem tam byl sám, protože nikdo jiný na to neměl. Takže předkládám pár suchých čísel: čas 29:47, 3.místo v kat. A ze 6, celkem se zůčastnilo 20 lidí včetně pejskařů. Nejzajímavější bylo sledovat Kačku Bluchovou jak se svým pejskem podbíhá i přeskakuje překážky u oválu, jak se zastavuje a znovu rozbíhá, dokonce stihla pejska vyvenčit a stejně mi to nandala. Věřím, že kdyby pejsek lépe četl terén tak by dostihla i Adélu. Vyhlášení bylo u Bohuša a já se opět postavil na pomyslné stupně vítězů. Loni jsem svou kategorii dokonce vyhrál, ale v horším čase. Po vyhlášení jsem valil dom abych nebyl bit, měl jsem totiž zpoždění. Takže to bylo jěště 3km ostře. Celkem jsem si dnes naběhal krásných 18km.
Tož partyjo trenujte a kurde přydejte. P.S. Kačka B. mi mimochodem prozradila, že Bobika s nima trenuje na stadioně SSK Vítkovice na dráze i v tunelu od rana do večera specialni atlet. abecedy atd., takže proto ten nárust formy. Tož pry taky mužu přijst a fest se do teho opřet.
Tož se těšte!!!
A ne že zase někdo bude opravovat pravopisné chyby, to byste mě fakt nasrali.

4 komentáře:

  1. K 3. místu samozřejmě gratuluji, ale jestli všichni začnete trénovat ve Vítkovicích, tak to abych založil béčko VZS. Ještě, že Koudy, běhá pořád stejně a příští rok v Praze mu ukážu záda. :-)

    Berďa

    OdpovědětVymazat
  2. A proto ten Bob tak marchuje. Jednou chce zakázat, předbíhat v hangu, ale jen někomu, pak si přihřeje polívčičku članečkem, teď už vše chápu, pane učiteli :-))).

    OdpovědětVymazat
  3. Pane Jaromíre, tímto jsem skoncil s vasi obhajobou a nadale budu ve vasi veci pouze prilivat do ohne! ;)

    OdpovědětVymazat
  4. To jako je fakt, že ten Bobika takhle trénuje? A tož proč nic neřekne, nenaznačí, či snad jsme prašiví, či co??! Koudy

    OdpovědětVymazat