13. ETAPA - VISALÁJE

datum: 26.1.2013
účast: Wiatr, já, Dan, Bob, Ruda, Fido a Dalibor

       Tentokrát jsme se na další sobotní etapu vydali v nejslabším týmovém složení v počtu sedmi kusů. Nicméně nám to nezabránilo podat slušný bodový výkon v soutěži týmů a udržet dosavadní linii v umístěních.   Celková účast v dnešní etapě dosáhla 147 lysacupistů a tedy kdo přijel, tak měl šanci na slušné body. Výpadek nastal zřejmě kvůli současně probíhajícího závodu LH24 na druhé straně kopce.
       Počasí bylo dnes velmi solidní, po delší době vysvitlo sluníčko, teplota na startu byla sice nižší, ale dalo se předpokládat, že s přibývající nadmořskou výškou bude tepleji. Já jsem byl dnes připraven začít pozvolna, užít si především celoběh, který mi na podzim nevyšel. Trať byla velmi dobře prošlapaná občasnými turisty a skialpinisty, takže ani nehrozilo prodírat se závějemi. Po celou dobu se mi dařilo předbíhat ostatní, držet plynulou frekvenci a v závěrečné sjezdovce i přitlačit do finiše. Nahoře již čekal Martin, který dnes dosáhl do první desítky. Po velmi krátkém odpočinku jsme společně zahájili seběh. Ještě jsme stihli povzbudit do cíle Dana, který byl dnes třetím bodujícím. Zpáteční trasu jsme taktéž dokázali celou běžet, ale ke konci mi už pěkně docházely síly. Byla to sice taková rychlovka na otočku, i tak jsem si to dnes opět užil. Doufám, že alespoň ostatní kluci to poctivě rozebrali u čaje a malinovky.
       No a příště nás čeká oblíbené kafíčko a vypadá to na mohutnou přehlídku VZS dresů.

1 komentář:

  1. Tak podle výsledků vidím, že pánská jízda měla velký úspěch! ;-) Gratuluju! Fakt luxusní umístění vás všech!!! :-)

    OdpovědětVymazat