Dolnolhotská desítka 2013



27. dubna se konal 9. ročník Dolnolhotské desítky. Jakožto poměrně nová a hrdá členka VZS jsem se s radostí zúčastnila. Berďa, Martin a Jarek nenápadně naznačili, že i ti noví by měli napsat nějaký ten článeček, tak se tedy pokusím.
Na tento závod jsem se velmi těšila. Byl to pro mě po Hornické desítce teprve druhý „masový“ závod. Můj nespoutaný DJANGO si na tento den vybral spolu s Bobem a Rudou PORUBAJK a tak mi nezbylo než obejít se tentokrát bez vodiče a poradit si sama. Plánovala jsem vzít i děti, ale ty bohužel onemocněly, a tak jsem po lehce probdělé noci vyrazila ráno do Dolní Lhoty sama (v nově opraveném autu po střetu s divočákem).
Na hřišti jsem se potkala s Berďou, Martinem, Jarkem, Evou, Leniou a Petrou. V šatně panovala dobrá nálada a já jsem přestala být nervózní. Dorazila jsem na poslední chvíli, takže moc času stejně nebylo.  Vzduch mi přišel takový těžký, vlhký, no asi blbé BIO. Ještě jsem pokecala s panem Brukem z www.behshop.cz a probrala s ním své zánovní botky, které mi doporučil. Od ledna v nich trpím jako pes, ale všichni říkají, že to bude spíše nohama. Tak nevím.
Před startem jsem se zařadila do zadních pozic. Mé ambice byly zaběhnout pod hodinu, ale ve skrytu duše jsem doufala, že to bude alespoň kolem 55 min. Přece tak pilně trénuji! Vystartovali jsme spolu s Evou a Petrou.  Evča byla plna dojmů z maratonu z Hamburgu, kde výborně finišovala ve štafetě. Tvrdí, že vůbec netrénuje, ale vždy vyrazí a navíc běží tím svým elegantním stylem jako laňka :-). Asi na 3. km mi zdrhla, tož jsem si běžela sama. Jako vždy při závodě jsem půlku cesty klela a říkala si, že to zabalím a pojedu dom, ale pak jsem se hecla. Těšila jsem se na seběh z Horní Lhoty a řízek.
Dolů to celkem ušlo, předběhla jsem jakésiho „Božu“ v dresu Baláž Extreme Team. To mě pobavilo. Pak už jsem jen počítala kilometry do konce. Věděla jsem, že žádný extra čas to nebude, ale i tak jsem s radostí doběhla do cíle. Po výpadku elektřiny se zbořila brána v cíli, takže doběh nebyl moc na „dizajn“. Ostatní  z VZS se už vyklusávali, mi se ale motala hlava a dělaly mžitky před očima. Trochu jsem to rozchodila, občerstvila se a těšila se na pozávodní endorfiny.
Vyfotili jsme se, zkukli seskok parašutistů a těšili se na vyhlášení výsledků a tombolu. Kluci se zachovali velmi gentlemansky a nám holkám, které jsme se nevešly do první dvoustovky, věnovali své medaile. Děkuji, Martine! Mám z ní velkou radost. Náš jediný zástupce na bedně byla Lenia v nových brýlích z JAKu:-). A myslím, že i ostatní byli spokojeni. No, já nakonec celkem taky, od Hornické desítky jsem se sice jen mírně zlepšila (57:52), ale bylo fajně a mám další zkušenost. Odhodlaná do dalších běhů jsem odjela slavit ségřiny narozky. Cestou jsem si zanalyzovala průběh běhu – do budoucna musím samozřejmě zrychlit, popracovat na technice (jenže když se soustředím na techniku, tak zas běžím pomaleji :-( ) a vychytat taktiku. Snad budu mít ještě dost příležitostí. A ty „masovky“ se mi celkem líbí!

Děkuji všem za milou společnost a zase někdy ahoj!

Jarka prosím o korekci mého prvního článku :-).




9 komentářů:

  1. Nikolo, gratuluji k pěknému času (jestli ses zlepšila od Hornické desítky, která je zcela rovinatá, tak ses zlepšila pořádně :-) ), porážce Boži a taky fajn článku. Takhle mají vypadat první články. :-) Jarku, nic neopravuj!

    Mi se běželo kupodivu taky dobře. Začátek mi krásně rozběhla Lenia a pak jsem ještě trochu zrychlil, takže jsem poprvé v Dolní Lhotě bežel pod 45 minut.

    Byl to krásný jarní běh a k tomu nás shora doprovázel prezident ve vrtulníku. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný článek Nikolko! Jsi mě o5 pobavila, jde vidět, že problémy se tě drží stále, jak blbé BIO, tak boty na nic, děti nemocné a zbořená brána.. ale neboj, jednou se těch trablí zbavíš!;-) Kač

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní článek, pobavil. Přimlouvám se, aby Jarek nic neopravoval (ikdyby hned chtěl :)). Nikolo počkej až se to "sejde": trénovanost, zdravé děti, vodič, ideální BIO, super botky - to bude čas!!! Třeba to bude už příště! Martin

    OdpovědětVymazat
  4. Super článek, parádní odreagování od diplomky :) A ta zbořená brána :D Gratuluji k pěkným časům a Lenii k bedně ;)
    Deni

    OdpovědětVymazat
  5. Dobré počteníčko Nikol. Gratulace k výkonu a nejen Tobě,ale i Peti,Evě a samozřejmně klukům. Poky se nám někde ztratil a tak nám na fotkách chybí.
    Krásný závod, dobré počasí,dobří parťáci a dobré výkony. Berďa mě krásně potáhl a pomohl k osobáku,takže s časem velká spokojenost.
    Niki,ať se děti rychle uzdraví a hlavně dobrou náladu k trénování směrem k Olomouci ....

    OdpovědětVymazat
  6. Taktéž přidávám své gratulace všem co doběhli, hlavně Pokymu ke skvělému osobáku a Lence k umístění na bedně a ostatním ke zlepšení a osobním rekordům a těším se na další společný závod s Vámi. Stoša

    OdpovědětVymazat
  7. Tož pěkné a fajné, všem gratuluji. Nikol jako bych se viděl, první půlku se vždy proklínám a uvažuji, že to vzdám. Druhou taky :D. Fík

    OdpovědětVymazat
  8. Nikol bacha na nakažlivost berďulisme!!! Vidíš co to s některýma dělá, že Keňane, ale chápu … :-)))). Fšecko bylo fane ni :-), až na tu teplotu, kura ta byla vysoka, zatímco dneska ve Štěpánkovicích to byla luxusní teplota. Leňa tradičně bedna.

    OdpovědětVymazat
  9. Však jsme věděli, proč Niki berem do oddílu. ;-) Umí běhat, psát, smát se a kdyby se nějaký problémek vyřešil, umí najít bleskurychle další. ;-) A ještě radši všichni jsme, že Jarek žádnou korekci toho článku neprovedl. Pěkně Niki! El prezidento

    OdpovědětVymazat