Valentýnský zimní běh

Dnes odpoledne jsme absolvovala Valentýnský zimní běh v Bělském Lese v doprovodu mé čtyřnohé kamarádky Aji. Byla sice velká inverze a těžší vzduch,ale teplota akorátní a trasa dobře vyšlapaná i značená. Ikdyž vím,že na Romanovy závody moc lidí nechodí, byl všední den a 16.hodina je pro některé pracující hraniční,přesto jsem čekala, že přijde více pejskařů, protože caniscrossy tady v Ostravě nikdo jiný nedělá ( alespoň o tom nevím). Trasa byla zpestřena menší překážkovou dráhou,kterou jsme s Ajou zvládly nelépe až v posledním kole a musím to moje psisko jen pochválit. Výhodou bylo,že Balážovci s pejsky byli před námi a Aja běžela úprkem za nimi. Myslím,že takový čas na 7km a v takovém terénu bych bez psa  nikdy neměla-30,46s. Takže jsem dnes spokojena nejen s trasou,výkonem,ale hlavně s |Ajou,s kterou společně pokračujeme v přípravě na horskou výzvu,kterou chci absolvovat právě s Ajou.

Ve skromné počtu jsme poseděli u Bohuša,vyhrála jsme nové sportovní vodítko( které nyní opravdu potřebuji jako sůl,takže perfektní cena)  Aju si pak vyzvedl Michal a já chvátala ještě na gymnastický trénink. Takže dnes celková makačka a zničena jdu spát. V sobotu dorazím a těším se. Lenia 

10 komentářů:

  1. Pěkný článek, Lenio. A gratuluji k parádnímu umístění! Škoda, že Roman dělá ty běhy tak brzy. Později bych snad přišel, ale v 16.00 mi moc nepasuje. Berďa

    OdpovědětVymazat
  2. A hele, Berďa si koupil psa. Čivavu? Lenio gratulačka, obdivuji Tě i Tvou Aju. Užs jí říkala i Horské výzvě?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Psa jsem si nekoupil, ale byl to běh i pro lidi. :-) Berďa

      Vymazat
  3. Gratuluji Leni ke skvělému času. Aja je moc šikovná, asi tě slušně potáhla. Je to vůbec výhoda? Pomůže pes třeba v nějakém ministoupání nebo zvyšuje ti rychlost po rovině? Já jsem o tom taky chvíli uvažoval, ale měl jsem taky trénink s dětmi v gymce. Tak v sobotu ahoj. Stoša

    OdpovědětVymazat
  4. No to je škoda, že jsme se tam nesešli. Stoša mi mohl dělat psa a táhnout mě. :-) Berďa

    OdpovědětVymazat
  5. "Vsichni" jste tam chteli jit, ale nemohli. Nekteri treba mohli, ale nevedeli o tom, bo to nikdo nedal do terminovky ... NN [muzete hadat]

    OdpovědětVymazat
  6. Další kvíz :-) (Bobika :-). Konečně vidím aji Aju. Že to byl takový marketingový tah :-). Já už jsem si myslel, že Aja je virtuální :-))). No představoval jsem si ji jinak trochu jinak :-?. Asi ve VZS začnou přibývat pejskaři :-). Pak jim bude třeba, udělat dresy :-). V sobotu zdarec - J;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Leni a Aji, super! Tak necháme Aji udělat to tričko se znakem?!;) Zdravim všechny! Kač

    OdpovědětVymazat
  8. A nekoupime kazdemu psa? S trickem?

    OdpovědětVymazat