Sportovní výživa

Tak jsem opět včera chyběl na LC. Jistil jsem tým zezadu v masokombinatě. A jsem převelice rád, že jsem se tam s nikým s Lysacypistů nesetkal.
A dneska si tak jedu dom lokalku, uvažuju nad tym Lysacupem, zvažuju co bych ještě zrobil, abych tam nahoře byl dřív, radostněji, lehčeji, abych už konečně předběhl toho Majkla. Uvažuju co tak jíst, aby mi trochu splasklo to břicho, v pale se mi honí kilodžauly, kilokalorie, sacharidy jednoduché i složité, tuky, bílkoviny, vitamíny, doplňky stravy, potravinová pyramida…

A pak najednou:

Co bych si tak dal
Bych byl jak pardal?
Na smetaně plička?
By byla kondička?

Tlusty mastny hamburger
Bych byl silny jak tyger
Majonezu, šlehačku
Ovar ten jde na dračku

A pak kotel tatarky
Čabajku plus tři parky
Gothaj, dressing, klobasu
Po ničem jiném nepasu

Na svaly je tatarák
Na výdrž zas uherák
A podhrdlí z bravka
Tlak spraví Podravka

Gramy, deka, tuny, kila,
Zežeru i krokodyla
Tak už letím vzhůru přece
Komínem z kremační pece!!!


v sobotu čest váš Koudy

1 komentář: