XVI. ročník Běhu na Praděd 2011

V sobotu jsme se za téměř aprílového počasí vydali zdolat nejvyšší vrchol Moravy - Praděd. Startovalo se z parkoviště Hvězda, trasa o délce 9,6 km vedla po asfaltové cestě přes Ovčárnu až k vysílači na vrcholu. Na startu se sešlo celkem 156 běžkyň a běžců, mezi nimi i spousta známých tváří z LysaCupu. Že se zima a s ní LysaCup nezadržitelně blíží, připomínala kromě letáčku s propozicemi, i teplota. Dole na parkovišti bylo hezkých 5 stupňů, na vrcholu kolem nuly. Opět tak došlo na oblíbenou větu….“Co na sebe ?“. Někteří volili čepici a rukavice, jiní trenýrky a tričko.
Za VZS jsme nastoupili v sestavě Stoša, Jarek a já, jako doprovod nám kryla záda Majda. Za mírného deště jsme vyrazili vstříc 660 výškovým metrům. Kousek pod Ovčárnou se déšť postupně změnil ve sněžení a „trenýrkářů“ mi začalo být trošičku líto. Kilometr před cílem se přidal silný vítr, a kdybych neměl dost problému sám se sebou, asi bych nad jejich údělem zaplakal. Po doběhu jsem Jarkovi do kamery podrobně vylíčil, jak se mi běželo ( viz.video ), občerstvili jsme se vizovickým ionťákem a utíkali dolů.
Podle očekávání byl z nás nejlepší Stoša ( nejen ve zpěvu ) 54:01, Jarek 55:07 a Ruda 57:38.
Celkové výsledky i fotogalerie jsou na stránkách http://www.iscarex.cz/sport

autor: Ruda




9 komentářů:

  1. Sněhovýma podmínkama to vypadá na generálku na LC. Super hoši! Nezábavnější byla hudební kreace Stoši! I kvůli tome mě mrzí, že jsem tam nebyl s Váma.

    Majkl

    OdpovědětVymazat
  2. Všem co mají hudební sluch se za hudební vložku omlouvám. Stoša

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný zpěv, pěkné video. Ale kde je video z Košic? Berďa

    OdpovědětVymazat
  4. Berďo ve výrobě. Tohle video jsem měl za hodinu, s Košic je to skoro na celý den ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jarku, kde je video z Peralby? To je skoro ma něsíce :)
    Majkl

    OdpovědětVymazat
  6. Nebudeš věřit Majkel ale u mě v compu :-) a řeknu ti že jak se potřebuji nabít, tak si vždy kousek pustím :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tož ty jsi ale kamoš...
    jSEM ZVĚDAVÝ!

    OdpovědětVymazat
  8. Tož Majkle žijeme v 21. století, veličina času, je absolutně nedostatkové zboží, asi víš... je pravdou že se da koupit za peníze, ale zase čas jsou peníze a tak asi chápeš... Není bez šance že by Sappada mohla mít premieru na soustředění, určitě se zůčastní(š)te ;-).

    OdpovědětVymazat