Hlavně se z teho neposrat!

Tož to by vám řekl každý správný prajzák. A že na prajzské fajně je, to víme už všeci a že se tu pořádají nejlepší závody a běžecké seance, to snad časem (po povinném absolvování dubnové Bolatické dvacítky) zjistíte taky :-) ... .A tak nedělní desítka, v parádním slunečném počasí a v nejdelší obci široko daleko, byla super pozvánkou na další running sejšn :) Taková výzva, opravdová první desítka v mém běžeckém životě (jedna padla už v období let zasvěceným florbalu), to se přece nedalo odmítnout :))) Nehodlala jsem se rozhodit únavou, posunem času, středeční zkoušku, ani tuze tuhými nohami po včerejší “tour de france“ prajzskou ve stopách kol mé nadupané a naspeedované sestry Ivon :) sil tudíž moc nebylo a tak abych nepodcenila dostatečné rozklusání, rozhodla jsem se do Kravař vydat v pohodičkovém tempíčku na kole (jak by pravil Stoša).
Všeci jsme se více či méně poslušně seřadily na startovní čáru a v mžiku už fičely závod stylem já versus čas.
Nebylo na co čekat, vystřelili jsme k prvnímu značenému kilometru... letmo jsem koukla na hodinky - 4:05, no to se fakt asi všeci zbláznili! ... Stoša už tradičně v nedohlednu, Jarek zářil o pár desítek metrů přede mnou, za ním těsně Verča J. Druhý, třetí kilometr opět v rychlém tempu, čas nepřesáhl 12:30 ... to se nám to fičí! Za chvíli obrátka, vyděšený pohled Jarka, kdože se to na něj lepí ...
To už však nebyla žádná sranda, v pohybu nebyly už jen mé končetiny, ale bohužel i mé břicho, střeva, žaludek? No co to? Ptala jsem se jich! A tak jak daleko byl cíl 10 kilometru, ještě vzdáleněji byl nejbližší keříček! A tak opravdu u řitě už mi byly rady a plány všech mých koučů, jak a hlavně za kolik, jediný úkol bylo vydržet!!!
A protože ani po návštěvě v keříčku opravdu nebylo lépe a střeva běžela svůj vlastní běh dále, pasovala jsem do pozice vrchního povzbuzovatele :)
A to mi šlo myslím dneska opravdu nejlíp :)))

Fóto
Výsledky (.pdf)

14 komentářů:

  1. Na to není, co říci, snad jen :-D :-D

    Netušil, jsem, že když jsem Ivon přál, ať běhá jako vítr, že se to splní Deni.

    Berďa

    OdpovědětVymazat
  2. ááá tak už tomu rozumím! A pak že je telepatie u dvojčat výmysl :)))

    OdpovědětVymazat
  3. fantastický článek. Jen jsem naprázdno polknul, když jsem četl ty mezičasy. Vůbec se nedivím Jarkovu vyděšenému pohledu. Škoda. Dáme Ti šanci natřít nám to na běhu JAK.
    Martin

    OdpovědětVymazat
  4. ;-)...něco podobného jsem zažil na svém úplně prvním maratonu!!! Plně Ti rozumím...:-D:-D:-D

    OdpovědětVymazat
  5. Tady uz se fakt zacina behat jina liga ... Bude se mnou nekdo ochotny normalne poklusavat na soustredku nebo se vsichni "zblaznite" a budete vyklusavat podle Stosi?! BOBika

    OdpovědětVymazat
  6. No tož já to mám skoro každý závod, pravda ne tak akutní. To mě donutilo vypracovat strategii, jak nato :-).

    OdpovědětVymazat
  7. Bobe pokud se chceš opravdu vyklusááááávat,tak se hlásím :-) Majda

    OdpovědětVymazat
  8. Já, já, já se také hlásím k BOBice a Majdě. My s kily navíc a letos se 70km v nohách si musíme pomáhat. Jinak všem gratuluju k dosáhnutým časům, některým k hezkým premiérám, Deni k supr článku. A už dost řečí, strejda ředitel se vrací na scénu, těšte se v Bílovci!!! ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. zdarec všem :), Deni myslím, že dokazuješ svou rychlost nejen jako běžec, ale i jako reportér. Asi bychom tě mohli zoficiálnit :). Jinak závod pěkný, počasí super, Lenka na bedně, prostě parádička. Na start se, se znakem VZS "na prsou", postavily dvě nové akvizice Eva a Petra. Tímto jim gratuluji k odvaze a doufám, že jim nadšení vydrží.
    Fík

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Fíku za gratulace :-))), já do toho dala vše, ale ve srovnání s vámi - jako bych klusala... Ale věřte všichni, neklusala jsem :-( . Taky doufám, že mi nadšení vydrží a pokud se objevím třeba na den na soustřeďku, bude se mi také hodit někdo, kdo bude fakt jen tak "normálně" vyklusávat...
      Eva

      Vymazat
    2. Chystá se vyklusávat Iva od Fíka i moje Hanička. Já myslím, že vám to bude slušet, děvuchy!

      Vymazat
  10. Majdo, pojezdime na kole a pak klusneme, co Ty na to? :) BOBika

    OdpovědětVymazat
  11. Bobe, ja bych to viděla naopak, nejdřiv klusneme a pak to vyjdeme na kole, co ty na to? :-) Majda

    OdpovědětVymazat
  12. Treba i tak! :) BOBika

    OdpovědětVymazat