Porubský sprinttriatlon 2012

Na 1. máje se tradičně koná Porubský sprinttriatlon. Vzhledem k mým květnovým maratonským Prahám jsem se tohohle podniku nikdy nezúčastnil. Letos běžecké maratony pouštím a proto jsem se rozhodl potrapit své tělo na tomto podniku, byť se jedná o silniční triatlon (vlastním pouze bike).
Únava ze sobotního ŠkodaBike sice ještě úplně neodezněla, ale časové oddělení plavání od ostatních disciplín skýtalo nečekané možnosti. Člověk tak sice zabije většinu dne, ale může lehce "pookřát" a na kolo se vyrhnout odpočatý. Samotné plavání dopadlo z mého pohledu solidně, čekal jsem horší čas, ale vzhledem k ostatním nic moc (65.). Mnohem lépe si vedl Stoša (33.), který naháněl i Pokyho (19.). ;)
Před kolem jsme udělali dle pořadí z plavání dlouhý štrúdl a postupně v časových odstupech (Gundersenovou metodou) sedlali své dvoukolé oře. Se Stošou jsme se nebáli postavit silničkám na našich MTB staršího data narození (údajně byl viděn ještě nějaký závodník na biku - celkem jsme tedy byli asi tři). Na rovinatějších pasažích to byl nerovný souboj, v táhlem kopci z Plesné už to tak jasná převaha nebyla! I díky několika hákům jsem držel s mnohými krok a nakonec z toho byl slušný 63. flek (Stoša 77., Poky 8.!).
V běhu nás čekala krosová zvlněná trať se spoustou zatáček. Běžely se 3 okruhy a na spoustě míst se trať "potkávala", takže člověk mohl sledovat odstup soupeřů. Bylo krásně teplo, lilo z nás o106, ale mně osobně se kupodivu neběželo zle. Menší tuhnutí nohou jsem cítil při náběhu do posledního kola, ale po zjištění, že je Stoša pořád velký kus za mnou a že se snad ani nepřibližuje, mě nakoplo. Navíc jsem předbíhal další závodníky (např. i Lucku Materovou) a to mi dodávalo křídla! Běh byl samozřejmě opět průměrný 27:49, což mi ale překvapivě vyneslo 46. místo. Stoša byl nakonec v běhu přece jen o 13 s rychlejší, ale doběhnout za ním s tak malým rozdílem - to bych bral (nyní) kdykoliv! :) Na mé doběhnutí mu to však nestačilo.
Poky se pral jako lev a nakonec bral celkově krasné 5. místo (jen 1:30 za Vabrouškem!) a vítězství v kategorii.

Výsledky (celkem 97 účastníků):
01. 1:03:52 Petr Vabroušek
05. 1:05:22 Poky
55. 1:17:27 BOBika
65. 1:19:26 Stoša

PS: A poprvé jsem si nevzal své triatlonové tepláčky. :( Údajně jsem byl k nepoznání! ;)

Fotky - nějaké odkazy na webu pořadatele

6 komentářů:

  1. Poky ty jsi drak, ale pozor na Bobika. Jak si koupí silničku, tak máš problém. Stošo, ty jsi běžel pod své možnosti nebo jsi byl tak vyřízený s toho kola ?

    OdpovědětVymazat
  2. Mam pocit, ze rikal neco ve smyslu "nohy se mi po kole nechtely rozbehnout" ci co.
    A silnici si asi nekoupim. :( Poky muze byt v klidu. ;)
    BOBika

    OdpovědětVymazat
  3. Všichni úžasní :-) jako vždy! :-) pecka výkony! :-)
    ivon

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně tak Jarku, běžel jsem pod své možnosti, protože jsem po kole strašně tuhý a nezvládám přechod z kola do běhu, ale asi je to jen v hlavě a musím to natrénovat a pak to půjde. Bob mi nandal 4min. asi 8km před cílem kola, což je 30sec. na kilák, takže strašné a hrozné, prostě jsem pomalý.

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný článek i výkon. Já bych se na horákovi do tohoto závodu ani nepustil, máte můj obdiv. Jinak Stoša mě celkem šokoval svým časem v bazénu, super výkon.
    Poky

    OdpovědětVymazat
  6. Poky a to jsi ještě mě neviděl plavat, to by jsi teprve nestíhal :-)))

    OdpovědětVymazat