Tréning - HV 1 houbařská


Foto

12 komentářů:

  1. Ty vogo, ten Robík nekecal!:-) Kač

    OdpovědětVymazat
  2. Ruda asi nikam nebude moct, říkala jeho manželka :-) Majda

    OdpovědětVymazat
  3. Proč? Pak ho přeci můžeš doma v teple domova přivítat slovy: "Je ti dobře, blbečku?":-) Kač

    OdpovědětVymazat
  4. No tak vy jste úplně pošašení, zase mě z toho, jak jsem to viděl, začalo hodně bolet grdelko...

    OdpovědětVymazat
  5. To si děláte, volové, kozy nebo co? Tam je jako fakt sníh? :-0 Já nebudu běhat na začátku dubna ve sněhu. Ale pořadatelé to protáhnou, že? Berďa

    OdpovědětVymazat
  6. Ja myslím, že pořadatelé to určitě "protáhnou" ,ale o nějakých pár kilometříků dál!!!! Majda

    OdpovědětVymazat
  7. A šli jste i Divokým dolem? Den po konci Lysakapu jsem měl cestu do Losin tak jsem při té příležitosti někdy ve čtyři odpoledne vyrazil na dolní nádrž a napadlo mě zkusit to ještě na Praděd, ale hned v prvních serpentinách jsem zatměl a jelikož v 90% svých výletů zapomenu čelovku či jiné svítidlo, otočil jsem to raději dolů, ale bylo tam hezky, co chvíli padaly ze stromů kusy těžkého mokrého sněhu. Za denního světla by to mohlo být lepší, důl je to divoký právem :-) Fido

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nesli, ale minuly rok pry tudy vedla zkracena trat. A vzhledem k tomu, co je za teren v okoli Petraku, bych se nedivil ani letosnimu zkraceni. BOBika

      Vymazat
  8. Postrehl nekdo, kdo nas symbolicky provazel na trase?

    OdpovědětVymazat
  9. BOBiku, ty jsi rozený kamzík! Tys ten styl snad odkoukal :-D
    Podmínky budou masakrální, tož nám tam příští týden hlavně někde nezapadněte ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jak jsem už říkala...propadám trudomyslnosti...:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to je Lenko ještě dobré, bude hůř :-)))

    OdpovědětVymazat