Slezský maraton



1. Kasalík Radim 3:34:32

32. Poky 4:23:06
50. (1.) Deni 4:39:26
65. Jarek 4:48:07
80. Ruda 4:55:48
110. Stoša 5:14:29
126. Koudy 5:19:40
144. (12.) Lenka 5:27:12
165. (14.) Petra 5:40:17
187. Berďa 5:54:46
252. Fido 6:35:58


fotofoto Lomnadolina
Výsledky

9 komentářů:

  1. Gratuluji! Šikovní jste! Deni jednička! No a ty smajlíky vedle jsou tedy výmluvné:-))soucítím se zvracejícími a těším se na článek, Nikola

    OdpovědětVymazat
  2. Super video, Jarku. Jako vždy skvělá práce! :-) A ještě jednou gratulace, Deni! To byla jída. :-)
    Berďa

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní videjko, jako vždy nejlepší Jarku!!! :) Včera parádní den, super atmosféra, jsem ráda, že nás bylo opět tolik :)
    Deni

    OdpovědětVymazat
  4. Tak hořce lituji, že jsem tam nebyl s váma. Samozřejmě moc přeji vítězství Deni a gratuluji jí i ostatním k zvládnutí těžké tratě. Teď se nedočkavě těším na článek. Jsem zvědav na spoustu věcí. Např. proč týmová jednička běžela se svázanýma nohama :)) (další vysvětlení, že dělal Koudymu vodiče). Jiné vysvětlení jeho nejedničkovského výsledku mě nenapadá. Martin

    OdpovědětVymazat
  5. Fajaná běžecký sejšen. Bylo jakože teplo, ale některým jako Pokymu, Rudovi a naší bednařce Deni, to vůbec nevadilo. Deni běžela jako vítr, mi se přehříval motor a tož jsem musel dát nohu s plynu. Fáááájně Denčo :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Deniii, jsi naše jednička jedničkovitá! A obrovská gratulace všem, že jste to i přes to vedro zvládli! Kač

    OdpovědětVymazat
  7. Jarku, video i fotky supr, a ty smajlíky jsou naprosto úžasné a výstižné ...Gratulace všem,ale před Deni smekám.
    Berďo, díky,že jsi mě podržel v první polovině závodu a trochu si dělám výčitky,že jsem Tě já moc nepodržela na konci a doufám,že žaludek je už v poho...Lenia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenio, hlava i žaludek je už v pohodě. Včera jsem si večer pomalinku vyklusal 8 km v Běláku a bylo mi líp. :-) Žádné výčitky si nedělej. Spolupráce při Slezském maratonu byla naopak fajn. :-) Berďa

      Vymazat
  8. Díky všem za gratulace, ale jen díky vám ten den byl suprový a stál za to!!! :) Už teď se těším, až se zase uvidíme :)
    Deni

    OdpovědětVymazat