Porubský čtvrtmaraton

Dnes stejně jako přesně před 95 lety bylo krásné slunečné počasí. K tomu dnešní 28. říjen přidal chvílemi i silnější vítr. Jestli i to bylo stejné jako před 95 lety si ale již nepamatuji. :-D Co si ale pamatuji je, že se mi ráno nechtělo vstávat, ale nakonec jsem se vykopal ven a rozhodl se oslavit 95. výročí vzniku Československa účastí na Porubském čtvrtmaratonu. Za VZS se ke mně přidaly i dvě krásné běžkyně Sabča s Evou a na trati nám navíc fandil Dan a Elenka. V Porubě jsme nebyli zdaleka sami. 13. ročník čtvrtmaratonu byl ozdoben rekordní účastí 275 běžkyň a běžců a k tomu navíc fandilo množství diváků. Běh jsme si krásně užili a všichni tři dokončili v tomto pořadí: 
    103. Berďa (48:53)
    174. Sabča (54:08)
    204. Eva (57:37)

Výsledky

Fotky od Otty Seitla

3 komentáře:

  1. Kaj je ten Berdych, tam jsou ženské, kdybych tam přišel já tak tam budu s profesůrkem sám, jsme si jist :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. No to bych tam byl asi i já. Takže bychom tam byli tři. Ale sluší jim to, což?!

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluju! Jste perfektní! :-)
    ivon

    OdpovědětVymazat