Naše první společná long trasa - Aja + Lenia.

Dogtrekking - Zde jsou lvi -  96,6km.

V tento termín jsem měla být původně na Bajkalu, ale tato akce nám byla zrušena. Tudíž jsem hledala náhradní program a přihlásila jsem se na dogtrekking v Jeseníkách. Na tomto závodě jsem již jednou byla, ale pouze střední trasu a chtěla jsem vyzkoušet nejen sebe, ale i Aju na trase long.
Ve čtvrtek 5.6. odpoledne jsme se sbalily a odjely do Suché Rudné. Večer registrace a seznamování se s trasou, dále kontrola povinné výbavy a psychické ladění na start, který byl v pátek  ráno od 6.00 do 8.00hod.
Podotýkám jen, že v povinné výbavě je i spacák, karimatka, dále botičky a miska pro psa, čelovka , 2xobvaz, náplastě a hlavně jídlo a pití pro obě, protože na těchto závodech žádné oficiální občerstvovačky nejsou ( jedině hospody ). Dále ještě zápisník a tužka, poněvadž po cestě jsou kontroly a úkoly. Dohromady jich bylo 16 - např. opsat číslo ze stromu, vypočítat matematický příklad, spočítat okna na kostele, opsat kód na cestě a pod. Dvě kontroly byly živule s razítkem.
V pátek jsem vystartovala mezi prvními. Jednak ráno moc nespíme, jednak jsem chtěla co nejvíce za světla.
Trasa vedla ze Suché Rudné přes Anenský vrch do Karlovic, dále směr Vrbno p.P., Chata u Rejvízského mostu ( zde jsme musely přebrodit Černou Opavu ) a přes Hřeben do Zlatých Hor. Dále Biskupská Kopa a seběh do Polska. Kolem Žabieho a Morskieho Oczka na Zamkovou Horu,Velkou Stříbrnou,opět na Biskupskou Kopu . Seběh na Petrovy boudy a do Heřmanovic. Opět stoupání na Sokolí skály a kolem Ostrohu a Obřího vrchu do Karlovic. Přes Mirkův pramen pak do Suché Rudné.
Krásná trasa a naštěstí v pátek ještě nebylo takové vedro.

Střídaly jsme běh a chůzi a v celku dlouho to šlo dobře. Již na cca 10.km  mě doběhla Lucka ( vítězka  DTW1 ) a spolu jsme to táhly snad až do 65.km. Já jsem ale musela dát odpočinek a již jsem pak Lucku nedotáhla. Mezi 65. a 74.km pro mě byla nejhorší krize , tuto část jsem šla hodně dlouho. Pak byla krásná vrstevnice a seběh do Karlovic ( 84km ), kde jsem potkala Lukáše Jurču, což mi neskutečně pomohlo  a společně jsme doběhli do cíle. Celkový čas 17hod 39min.
Aja zvládla celou trasu perfektně. Bez nějakých komplikací, občas jen běžela vedle nohy, ale občas mi i pořádně pomohla. Tlapky vydržely bez úhony a moje svaly se již zotavují.
Výsledky ev. doplním. Jinak Celkově 2. žena ( za Luckou ) a v kategorii tedy první místo.
Krásná akce a pro mě vydařený závod.

1. Lenio, gratuluji a díky za pěkný článek. A tak mě napadá, že další dlouhou štreku jdeme asi spolu, tak doufám, že Aju dokáži nahradit. :-D Berďa

2. K úžasnému výkonu gratuluji Jarda Navrátil a Charmen ze Skalistých hor.

3. Lenio to je pecka,gratuluji, ty jsi drak a Aja pes baskervillský, bo jinak si ten výkon neumím vysvětlit :-) :-) :-) Berďa to bude mít KURDE hodně těžké. Ber´do, nemáme ti z příspěvků, které začne Koudy vybírat , koupit obojek, náhubek, misku a vodítko .-) :-) :-) ?

1. Super nápad! Lenko, ty jsi pro oddíl přínos. Doufám, že tě Koudy poslechne. A pokud mu něco zbyde, tak by mi mohl přikoupit i nějaké žradélko. ;-) Berďa

4. No, a mame tu dalsiho (skoro)stovkare! :) Ty 3,4 km nekde mohli najit, to uz byste prezili... ;) Velka gratulace obema!!! BOBika

5. Gratulace Lenii i Áji. Jste rychlé vytrvalé holky. A pěkný článeček. Díky
    Martin

6. Ahoj, taky moc gratuluju, pěkně dlouhá štreka, ale zvládly jste to skvěle. Stoša

7. Tak holky, vy jste fakt šílené! Tu trasu celou znám, běžely jste skoro kolem chalupy. :-) Moc gratuluju, jelikož jsem to nestihl učinit na Lysé. A Berďo, než Ti koupím všecky ty psí proprietky, tak Ti koupím psí odtučňovací kůru!