5. etapa LC - Janovice, Bystré

datum: 28.11.2015
účast: Stoša, Deni, Ivon, Miro, Ruda, Bobika, Štěpán, Jarek, Pája, Berďa, Peťka, Evča, Orel, Míša

     Pátá etapa tohoto ročníku byla zároveň pátou etapou z Janovic vůbec a také to byla etapa mistrovská. To znamená, že se běželo o umístění na bedně. V kategorii žen jsme měli hned tři želízka v ohni. V těch mladších to byly dvojčata a ve zralých ženách bojovala Petra. Nakonec z toho bylo prvenství pro Deni, druhé místo Ivon a pomyslné stříbro získala i Petra. Takže holkám ještě jednou gratuluji za perfektně odběhnutý závod a za solidní osobáčky na této trati, Deni navíc zaběhla rekord žen. Mezi muži jsme si velké ambice nedělali, protože konkurence je velmi silná. Tak snad někdy příště.
       Před touto etapou jsem se více rozběhal, abych pak na trati nebyl překvapen. Je to hodně běhavé, takže jsem doufal, že to půjde slušně. Úvod po asfaltu probíhal klasicky pozvolna, jen jsem si hlídal pozici a souputníky, abych se zbytečně nehnal vpřed. V terénu jsem byl už slušně zahřátý, cítil jsem se fajn, ale pořád to mírně hlídal, aby zbyly síly až do konce. Za jednou ostrou zatáčkou jsme vyběhli na širší cestu, borci se seřadili do dvou zástupů a hned se dalo trochu zamíchat pořadím a předbíhat. Pomalu se přiblížil výstup na Kykulku. Překvapivě mi to stále dobře běželo, jen délka kroku ve stoupání byla minimální. V seběhu se mi podařilo dát jednoho borce. Kolem Ivančeny jsem si užil luxusní slunečné počasí. Asi 2km před koncem jsem začal postupně vadnout. Zase to přišlo. No jo, tři čtvrtiny tratě super a teď abych se zakousnul a vydržel. Konečně jsem doběhl ke sjezdovce. Bylo to už velké trápení, ale dal jsem ji plynule v běhu. Nahoře jsem brzy zjistil, že první dvacítka nebyla daleko. Po chvíli jsem už byl celkem spokojený, horší ovšem bylo zjištění, že jsem na vteřinu vyrovnal osobák. Vrtalo mi hlavou, že jsem přeci jen někde mohl trochu kurde přydat a těch pár sekund odkrojit, protože další Janovice budou zase až za rok.

Žádné komentáře:

Okomentovat