Lysacup – 14. etapa



   Lysacup – 14. etapa  (12.2.2017)
      Jo, jo,  hrozně to letí. Stá etapa je za mnou a přitom je to jako včera, kdy jsem jako naprosto nezkušený začátečník jel na tu první. Lysacup, jeho atmosféra a kamarádi, kteří ji vytvářeli, to jsou hlavní důvody, proč  běhám.  A najednou posté...
     Mělo to ovšem dramatickou předehru. Volala mi tajemnice školy, že mám v kanceláři „nějaké lejstro“ od PČR.  No, některé drobnosti nějak „neštymovaly“, ale ukažte mi člověka, který neznervózní a je schopen logicky uvažovat, když vidí úřední dopis s červeným pruhem... předvolání ... výzva k podání vysvětlení ... Uklidnil jsem se  až při čtení  kolonky „povolání“ , kde stálo: „učitel-běžec“. Tím to začalo být jasné a konečně jsem se mohl královsky bavit. A to jsem si myslel, že s přibývajícími „stovkaři“ proběhne tato událost už v klidu a tichosti.
    Ulča myslela na všechno. Součástí předvolání bylo i upozornění pro manželku, aby v inkriminované době „umožnila účast na úkonu“ a drobná poznámka o mastné pokutě v případě neúčasti... Docela by mě zajímalo, jestli při výsleších hraje toho „hodného“, nebo „zlého“ :-)
   Den to byl naprosto kouzelný. Vyšlo snad úplně všechno. Nádherné počasí. Rychlý, většinou ideální povrch. Moje oblíbená trasa z Visalají. Mimořádnost akce podtrhla i Bobikova premiérová účast (v tomto ročníku). Začal jsem v klidu, na rekordy to už nebude ani při ideálních podmínkách. Lehce a opatrně jsem přetančil po ledových plotnách v úvodních lesních úsecích a když začalo konečně pořádné stoupání, tak jsem jenom čekal, kdy mi „dojde“. A ono to pořád (relativně) šlo. Kyslíkový dluh jsem měl obrovský, ale po dlouhé době jsem zase stlačil čas této etapy pod hodinu (o pár sekund). Spokojenost obrovská. Nahoře nádherné výhledy, ale mě čekali nahoře kamarádi, šampáňko s krásnou etiketou a vůbec –euforie.
   A mimochodem... sice nepochybuji o matematických schopnostech členů VZS, ale pochopte, že já jsem učitel! Takže: označíme-li současný věk dítěte „x“, tak z daných podmínek sestavíme rovnici
(x + 6)*5 = x+21 + 6   , řešením je věk dítěte x = - ¾ (roku), tj. -9měsíců. Jenom ten výsledek správně interpretovat :-))
    Díky všem, celé to bylo super a jestli někdo máte fotku z vrcholu, tak sem s ní.

6 komentářů:

  1. Hele, já si na hodnocení počkám až na rok 2026 (LC 200) :D. Teď jsem si to přestavil a nic veselého se mi nevybavilo ;-).

    OdpovědětVymazat
  2. Toz fajne to bylo! At se Ti dobre beha vstric dalsi stovce ci stovkam!
    BOBika

    OdpovědětVymazat
  3. Gratulace ke stovce!!!
    Stoša

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji ti, Gandalfe Martine, že stále pevně třímáš své pero a rozšiřuješ články na našem webu. Jsi doslova autorem roku 2017 BO VZS. :) Tak ať ti nohy i pero nadále funguje! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluju ke stovce a k vyřešení matematické úlohy! Zároveň ti vytýkám,žes v rozporu s předvoláním neměl sebou očkovací průkaz:-)...Jo a jinak-já jsem ta HODNÁ :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale Martin se ptal, zda hraješ "hodného" nebo "zlého". Zda jsi hodná nebo zlá se neptal. ;-)

      Vymazat