Opět na vrcholu!


6. etapa LC, Bezruč-Lysá, 3,65 km, převýšení 686m.

Ráno je dokonce tak hnusně, že nefungují ani webové stránky Lysé Hory. Mám sto chutí se na to vypr... Ale jak bych vypadal před ostatníma, že?! A ještě k tomu je nás málo, tak třeba budu bodovat! Letos se mi to totiž ještě nepodařilo. Venkovní teplota v OV 5st. C., déšť. Malča jede po vlastní ose s paní Colombovou a já beru Berďu a Honzu u Dřevoprodeje. Berďa záhy po rozjezdu opět rozvíjí již svůj starší návrh, který se mi začíná líbit víc a víc. Někdy den před etapou LC vylosujeme z našeho týmu dva borce (je nás celkem dost) a ti úplně ožerou sebe (co by neudělali pro tým, že) a hlavně Standu - Kobru fialovou. Prostě ho zruší tak, že netrefí na Lysou a nebude bodovat! Možná bychom k tomu mohli přidat i Kořiho a taky ho úplně zrušit, ale po jeho dnešní ukázce "procházka děda Praděda v Beskydech" by to asi byly vyhozené prachy. Nakonec jsme zjistili důvod ležérního výstupu Kořiho. Šetřil síly a předběhl nás všechny dolů!! Machr je to.

Už jsem toho měl vážně dost. Všichni se mi smáli, já nebodoval, všichni si ze mě utahovali, už jsem byl opravdu smutný a nevyrovnaný, po večerech jsem stíral slzy. Tak jsem si dneska řek: Normálně vezmu hůlky, nesmeky a nabuřím to od začátku a ukážu všem, co ještě ve mně dřímá. Tak jako za mlada. Minutu po startu mi bylo jasné, to co je mi jasné vždycky minutu po startu - kurde to je zááhul! Ale šlapu, na hangu odpočívám, co jiného se tu taky dá dělat ;-) Nahoře předbíhám Honzu, který zde v poloze studenta vracejícího se ze Stodolní řeší životní krizi. Nemám moc sil nazbyt, jsem rád, že nepotkávám známé tváře našich a Kober, abych nemusel vtipně konverzovat. Taháme se nahoru se třema čtyřma klučinama tak jako vždy.
A je tu sjezdovka. Držkou ryju v zemi, visím jen na hůlkách jak sušící se trencle na špagátu a šlapu si nesmekema na vlastní botky. Ale je nás takových více, vypadá to tady jak šílený tanec dervišů. Jsem nervózní, aby mě ve sprintu nesejmul někdo z blízkých jako minule (že Bobika), tak si vytahuju lístek už v polovičce sjezdovky a třímám ho mezi prsty. Tím pádem nedržím hůlku, lístek vlhne, prsty mrznou, dech se krátí. Dotancovávám jako hlavní derviš až na vrchol Lysé a snažím se ze všech sil odevzdat lístek. "Se postav do řady, ne vole, si byl za mnou!" Já v zápalu tance předběhl i kluky čekající na odevzdávání lístků. Hoši sorry, já když tančím, tak holt tančím.
A resultát? 64. já (117b.), 79. Berďa (102b.), 88. Malča (93b.), 89. Honza (92b.)
U mě dobrý, jsem dnes klidné a ščasné. Grafy tabulky a jiné ptákoviny dodám s odstupem. Teď už se na mě mračí ta moja.
Lysacupu zdar!
Kobry nás daly o 41 bodů :-((
Koudy

a pozor tabulka od Bobika (taky vpravo ve sloupku):
http://spreadsheets.google.com/ccc?key=pi6Dhdxl0RQt5ppsxAl_EDQ

Žádné komentáře:

Okomentovat