Štěpánský běh Porubou

Dnešní Štěpánský běh Porubou byl fajny. Za plavčíky běželi Koudy, Bob, Radim a já. Chodníky klouzaly, ale posolené cesty byly čisté. Ještě teď mi znějí zvonce v uších, jak nás podporoval a fandil nám na posledním kilometru Malča. Díky. Až budou výsledky, tak Koudel složí určitě báseň. Nějaké fotky jsou na Rajčeti mkseitel.






Když už jsem tady, tak se rozepíšu. Možná je to pokročilým podzimem a nadcházející zimou nebo nedostatkem světla a sněhu. Po mých posledních několika proběhnutích jsem byl spokojen jen částečně. Fyzicky to bylo OK. Ale mám na srdci dvě věci! Po uběhnutí mé oblíbené trasy Poruba - Zátiší a čekání na zpáteční tramvaj jsem si na mobil vyfotil toto zkrášlení místní zastávky: ¨














Vracel jsem se s rozpoluplnými pocity. Ještě jsem se s tím stále nevyrovnal a přidala se k tomu další drobnost. Opakovaně z různým zdrojů slyším o špatném místním ovzduší. Proto jsem podpořil toto sdružení: http://www.nebenadostravou.cz/ Aliance Nebe nad Ostravou, peníze jsem jim neposlal, ale aspoň email a sms.
Běhejte.
Majkl

Žádné komentáře:

Okomentovat