Pustevny pod drobnohledem odborníka Lysacupu Hudym

Budu stručný, strohý a pravopisně nevypočitatelný. Pustevný, krásny to kopec, s rovnoměrným stoupáním, který přitáhne širokou veřejnost, což samozřejmě pak člověka posune v tabulce výše. Kdyby toto umístění měl „poctivé“ (mezi lysacupaky), tak by mě to velmi potěšilo. Bohužel jeden s nejvýraznějších aspektu závodu je startovné 150 kč předem přihlášení a 250 kč na místě. Dále pak výsledky po pěti dnech, což u obdobných závodů je docela pomalé. Ale aby to nevyznělo že závod stal za…, tak to rozhodně ne, bebechy vám vyvezli, na kopic jste obdrželi dáreček v podobě trika a k tomu žvanec, párek, polívku a čaj a navíc kdo by se spumprlikoval měl cestu lanovkou dolu v ceně startovného, bohužel lístek se mi podařilo někde ztratit, tak jsem musel použit lobing pro jízdu dolů. Jako bonus bylo počasí, které bylo opravdu luxusní.

Závod díky své vyvážečce (lanovce) má v cíli docela výkonné publikum, které povzbuzuje ať již doběhnete v jakémkoliv čase a stavu. Tedy nejste-li v tomto životě již aspirant na bednu, tak tohle si tam můžete užít i bez těchto nadějí. Jednu s největší ovací sklidil běžec s dvěma berlemi, ale naprázdno nevyšli ani ti co doběhli za ním. Hned ze startu jsem pochopil, že se s tím bílým sypkým sajrajtem bořícím se pod nohama to nepůjde tak snadno, což potvrdil i výsledek prvního který byl horší téměř o osm minut oproti loňsku a tak hned od startu jsem šel do maximálního běhu, který limituje nedostatek kyslíku. Při onom zápolení jsem si nevšiml, že mě už dávno předběhl malča a tak jsme se v cíli hrozně divil co tam dělá. Takže mě zase podělal a to jel jen na půl plynu. Bohužel Bobik se na startu neukázal a v cíli dělal že mě nevidí, tak se mi do hlavy začala vkrádat myšlenka když jsem nikoho neviděl až v cíli a je tam ta vyvážečka, že …

Mimo jiné závod běžel i odborník a vysokých funkcionářů Lysacup Hudy :-) a podařilo se mi tohoto borce obklopeného stovkami novinářů, díky bednění, ukořistit, a tak poskytl naši televizi VZS exkluzivní rozhovor.

O večerních radovánkách se tu zmiňovat nebudu, ale poslední svážečku jsem stihli :-), takže běhu zdar, kopcům zvlášť a lysakapu extra ;-) !

4 komentáře:

  1. jarku,dekuji za vycerpavajici popis zavodu.Okenko odbornika je opravdu s odbornikem. doufam,ze ho shledne a VZS nejak odmeni. cele odpoledne mi ale place tvoje Cestina na rameni a nevi co si pocit. koudy

    OdpovědětVymazat
  2. Už i ty se chceš přihlástit do jiné soutěže :-))) Neboj nic, nejsi první, a plakat už nebude ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jarku paradní reportáž. Počasí jak objednané přálo záběrům. Nepotěšil mě jen Hudy, bo ja dřel a na bednu to nebylo:-) a taky, že večer pochyběl alkohol...PŘÍŠTĚ BEREM VÍCE
    Malča

    OdpovědětVymazat
  4. Jarku, sice mi ta Tva cestinarska slabost taky bije do oci, ale spim klidne. ;)A vzhledem k produkci v jinych oblastech jsi pro tym nezanedbatelnym prinosem a krasne ho zviditelnujes pohyblivymi obrazky a zivymi reportazemi!!! Vzdyt i ty chybicky vzdy rozviri jinak klidnou hladinu - porad se neco deje! A to je dobre. Jsem odhodlany Te branit! :) BOBika

    OdpovědětVymazat