Hornická desítka

    škoda, že jsem tento závod neběhal už dávno. Mám ho stále radši. Krásná trať, kde mi kilometry ubíhají
jako nikde jinde. Tři okruhy jsou tak akorát, krásné, běžecké počasí a tradičn výborná organizace. Prostě
všechno nachystáno na osobáčky. Není se co divit, že tento běh loni patřil do top10 v republice.
   Nebyli jsme zde ani zdaleka v nejsilnější sestavě, ale rok od roku je nás tady stále víc a víc. A všichni
byli úspěšní a spokojeni. Posuďte sami:
Stoša 39:29 OR (se svým časem pod 40 se nevešel do stovky - celk.113, v kateg.15)
já (Martin) 41:09 OR
Bob  43:21
Berďa 45:50
Kača H.   50:37  OR
Petra Šustková  54:08  
Eva Paříková   55:58  (přiznám se, že u obou nevím, jestli to byl osobák)
Kača Kociánová     57:46 OR (myslím)

Musím  ještě zmínit Sabinu a Dana, ale s překvapením jsem zjistil, že si zapsali tým Elen. Jejich výsledky
jsou ale excelentní. Sabka premiérově 51:52 a Dan v osobáku 41:00.
A zpravodajská povinnost: celkový vítěz  je z Keni, druhý byl Milan Kocourek a čtyři běžci zvládli trať pod
30 minut.
     Krásný den, prostě paráda. A pár vzkazů pro absentéry: -rozhodně bych trasu nepovažoval za "fádní" - víc než polovina vedla po nábřeží a parkem, navíc nádherná atmosféra..  .- příště budu přemlouvat víc - ani filmování tě neochrání, prostě příště mě, Jarku, porazíš!

7 komentářů:

  1. Fakt krásný závod, vyšlo i počasí, běželo se bezvadně, co víc si přát... :-) Kač H.

    OdpovědětVymazat
  2. My jsme si s Dankem kdysi řekli, že tento závod poběžíme za Elen team, že to bude naše tradice. Pro příště už nebudeme kazit partu a všechny závody poběžíme za VZS!:-) Bylo to super. Sab.

    OdpovědětVymazat
  3. Martin, mě netřeba dlouho přemlouvat :-). V takovýchto rovinových závodech jsi jako ryba ve vodě, takže věřím tomu, že mě necháš za sebou :-). Navíc já jsem si to s holkami užil na mikrozávodě..., možná holky o tom i něco napíšou ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to doufám, že si něco o tom "mikrozávodě" přečtu.

      Vymazat
  4. Také musím souhlasit, že to byl skvělý běh, až na tu cca 10-15 sekundovou ztrátu, než se pole běžců rozběhlo a posléze i roztáhlo. Stoša

    OdpovědětVymazat
  5. Nevím, koho chválit dřív! Nádherné časy, všichni stratující VZS borci a VZS borkyně se teda pořádně vytáhli!!! Jen tak dál :-) ivon

    OdpovědětVymazat
  6. všichni supr. Parádní výkony... Trochu jsem Vám z té Prahy záviděla...
    Hornická 10 má vždy pěknou atmosféru. Lenia

    OdpovědětVymazat