Lysacup - Silvestr 2012

7:00  budíček. Věci nachystané, všechno domluvené. Žena odvede psa a jedem. V plánu je krásný běh, pak společná procházka po horách, oběd v nějaké fajné restauraci a krásný den zakončíme v bazénu a vířivce. Super!
8:00  marně se snažím nastartovat
9:00  START. Kamarádi vybíhají na Lysou a já s manželkou na tramvaj
9:30  vůbec nejsem zadýchaný, nohy mě taky nebolí, pot mi neteče po zádech, zato mi nemrznou ruce a ani trochu mi to neklouže.
10:20  jsem v cíli. Bohužel ne na Lysé, ale v ostravské ZOO. Místo rachotu v Kameňáku poslouchám ryk kočkodanů, místo propocených dresů se mi cpe do nosu odér šelem, místo výhledu z Lysé hledám skulinu mezi lidmi abych zahlédl slona.

Milí kamarádi, doufám, že jste si dnešní den užili -jako já :(( . Do dalšího roku vám přeji, ať se vždy v pořádku a bez problémů dostanete na start vybraného závodu.

9 komentářů:

  1. No hledal jsem tě extra ve výsledkové listině a říkám si: „Jak je možné že jsem tě přehlídl“ a teď už vím. To je pech! To se mi stalo přesně před dvěma roky.
    Nezoufej, někteří si to „užívali“ ještě "líp" než ty :-(.
    Užij si maximálně dnešek!

    OdpovědětVymazat
  2. Martine nezoufej, dnes jsme to týmově zvládli a jestli jsi chtěl bodovat mosel bys doběhnout do 20.místa. Užij si Silvestr a vše nej do nového roku Tobě i tvé rodině. Stoša

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Martine, já jsem dnes v 9:00 započal se snídaní, u které jsem neregistroval ani náznak pocení, a přesto jsem se ve výsledkové listině umístil na krásném 9. místě:-). Zdolat Lysou s tak malým úsilím jsem dosud nedokázal. Když to půjde takhle dál, tak ty nejlepší výsledky na sebe určitě nenechají čekat:-).

    No: Luďa napsal, že pásek, který měli pro mě připravený, dali někomu jinému, ale v systému to zatím nestihli upravit. :-) Uf, to jsem se zklidnil. Jsem si kurde řikal, že tak navalený jsem přece nebyl... :-)


    Všem přeji krásný Silvestr a Vše nej v novém roce.

    Wiatr

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkně jste, Martinové, ten LC zvládli! :-) Berďa

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní článek Martine :D No prostě to je pech, etapa to byla krásná, do Lukšince skoro úplně po suchu, po kamenech, no prostě jízda, no pak to teprve začalo, poslední 3 km jsem si připadala jako na skluzavce, led, led a led ... děs ... a nesmeky samozřejmě v autě :D
    Deni

    OdpovědětVymazat
  6. Ale Wiatr nám dal opravdu všem zabrat na tom devátém místě. Nakonec se to vyřešilo a my jsme zjistili, že nejsme úplní blázni. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Martine, dobrý tip na rodinný výlet. V ZOO jsme teda hóóódně dlouho nebyli. Lenia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozhodně zajdi. ZOO krásní a jestli si pamatuješ, jak vypadala před 10 roky, tak ji nepoznáš!

      Vymazat