Silvestrovský běh Hrabovou

Musím se přiznat,že když jste se domlouvali na Silvestrovský LC,trochu  jsem chtěla být s Vámi,ale Hrabová je naše rodinná a tradiční záležitost. Z Hrabové pochází naše rodina a maminka tam bydlí.
Silvestrovský den jsem začala pracovně. Od 7.00 do 9.30 jsem normálně ordinovala a v 9:35 jsem ještě ošetřovala posledního pacienta. Naštěstí mě zaregistroval brácha,takže o jednu starost méně. Přesto žádné pořádné rozklusání ani rozvičení. Taktika byla jasná - držet se Danušky Škrdové. Po prvním kilometru jsem však pochopila,že Danuška má formu jako hrom a že její nasazené tempo není nic pro mě. Musela jsem trochu zklidnit dech a usadit se v mém tempu. Doběhla jsem minutu a půl za Danuškou,ale opět ve zlepšeném čase,takže spokojenost. Pořadí žen nad 35let jsme si zopakovali ze Štěpánského běhu. Petra,Danuška a já.
Počasí vynikající,atmosféra supr a pěkné zakončení běžeckého roku. Dala jsem i tu práci,že jsem si našla všechny časy z Hrabové. r. 2007 - 54:07, r.2008 - 49:32, r.2009 - 45:14, r.2010 - 44:57, r.2011 - 43:40 a r.2012 - 42:24. Přemyšlím,zda to může jít při mém věku  ještě dál.

Doufám,že LC jste si pořádně užili a že budete dál pokračovat v užívání Silvestra u Berdi.
Všem Vám přeji krásné zakončení tohoto roku a do roku 2013 vše nej..nej..nej..
Těším se na Vás  5.1.,kdy už se doufám připojím na LC.
Lenia

4 komentáře:

  1. Leňula pěkně, opět bedna :-) Určitě to půjde tak dále a navíc jak podržíš to ukrajování, co rok to minuta dolu, tak to budou všeci nejen čučet :-). Přeji taky hezké zakončení roku a hlavně mnoho hezkých událostí a úspěšných dnů v roce 2013. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratululuji Leni, ty časy budeš stahovat ještě hodně let po sobě, takže se není čeho obávat. Taky přeji vše nej do nového roku Tobě, Míšovi i dětem. Měj se fajně. Stoša

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuli, Leni, ke krásnému výsledku a moc fajn článku. Dobrý rok 2013 i Tobě! Berďa

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní výkon Leni! a jak si vedla rodinka? Užili si to stejně? :)
    Deni

    OdpovědětVymazat