Běh olympijského dne 2013

       Za nepříznivého počasí se dne 26.6.2013 konal 24. ročník běhu olympijského dne. Ve slabém a vytrvalém dešti se v Ostravě Porubě u stadionu Arrows sešlo 148 běžců a běžkyň. Za náš oddíl jsme přišli v této sestavě: Stoša, Jarek, Bobika a Django. Berďa měl sice také běžet, ale nakonec nás přišel aspoň povzbuzovat. V cíli nás pak uvítal i samotný prezident klubu Koudy, který chtěl zřejmě přiběhnout než budeme v cíli, ale asi teď trénuje pod své možnosti anebo my jsme byli tak strašně rychlí.
       Start byl v 17:00 a jako zázrakem alespoň přestalo pršet. Nicméně zastříkáni jsme byli slušně, protože bláta a kaluží bylo v některých úsecích dost. Trasa byla klasická, i když poněkud zkrácená o kolečko na stadiónu. Mě se běželo fajně, do kopca jsem valil, po rovině též a z kopca jsem byl jak nespoutaný. Vítězem závodu se stal polák Robert Antczak v čase 29:29, já jsem skončil celkově 19. v čase 33:05, další byl Jarek 36:03, Bobika 36:29 a Django 39:45. V ženách zvítězila Adéla za 34:04.
       Po závodě jsme počkali na vyhlášení výsledků a tombolu, ve které jsme jako oddíl měli 50 procentní úspěšnost. Ze čtyř účastníků dva brali hodnotné ceny. Tož fajny den no ni?

Žádné komentáře:

Okomentovat