S Majklem jsme doběhly až ke státnicím! :)

 
Z Olomouce zdraví magistry ;)
Je to tam :)




13 komentářů:

  1. Jste skvělé ! Paráda! Berďa

    OdpovědětVymazat
  2. NO JUPííí!!!krása, dvojitá gratulace, magistry:-)))!!!!!nikola

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji kolegyně moje!!! Tak teď už vás čeká do konce života jen robota!;-) Kač

    OdpovědětVymazat
  4. Také gratuluji Vám oběma! A těším se na viděnou v Klimkovicích.
    Stoša

    OdpovědětVymazat
  5. Super! Gratuluji a brzo ahoj. Martin

    OdpovědětVymazat
  6. Já se připojuji k mnohačetným gratulacím a smekám.
    Poslední šance si s ženskýma zaběhat, bo jak to rozběhají, tak už nebude šance :-).

    OdpovědětVymazat
  7. Jooooo! Doběhly jste ne ke státnicím, ale k titulu! Holky moje zlaté, gratuluju a jak já vás postiskám, až vás potkám. Ale teď už vás asi nedoběhnu. ;-) el prezidento

    OdpovědětVymazat
  8. Šikulky!!! velká gratulace. Těším se už někde na závodech. Leňa

    OdpovědětVymazat
  9. Vítejte v klubu "Mgr." alias meger nebo magorů :-) Obrovská gratulace a užívejte si to, teď už zažijete jen makačku za kačku :-) Majda

    OdpovědětVymazat
  10. Perfekt, velká gratulace :). Krásné, rychlé, chytré - úředně potvrzeno, to se máme, že Vás máme :D (aspoň za mě)

    OdpovědětVymazat
  11. I ja gratuluji a doufam, ze se dnes uvidime! ;) BOBika

    OdpovědětVymazat