Štěpánský běh Porubou - cca 13,2km:  


   Je příjemné přerušit křeslovo-pohádkově-žrací vánoční program a zúčastnit se tradičního závodu se super atmosférou. škoda, že některým v účasti zabránily zdravotní, společenské, časové, rodinné, či kdovíjaké jiné důvody. My šťastnější jsme se sešli v Porubě, přivítali se se známými a už se běželo. Skoro jsme si ani nestihli říct, kde nás co bolí, že jsme přejedení, že se nám vlastně ani nechce a že to dneska bude "na pohodu".
   Hned v úvodním seběhu z kopce jsem slyšel Láďu Dvorského, jak komentuje příliš rychlý seběh. Aha - je třeba zpomalit. Ale za chvíli jsem zase běžel Láďovi po boku. Pro mě jasný signál: "zpomal koňu-takhle se za chvíli utavíš". Ale i po třech kilometrech byl Láďa pořád na dosah. Divné. Buď jsem to fakt tvrdě přepálil, nebo to dneska opravdu bere jako výklus. To už ale pomalu závod směřoval do tradičních kolejí. Láďa nabral rychlost a zmizel mi v dáli. Nicméně se mi běželo pořád dobře. Možná jsem trochu zpomalil, ale i tak to vypadalo na slušný výsledek. Teda jestli vydržím...
Kupodivu vydržel. Finišovat jsem neměl s kým, stačilo jen lehce přidat a odrazit útok zezadu a tak jsem se cítil docela dobře i v cíli. Mrknul jsem na hodinky a s veeelkým spokojením jsem zjistil, že jsem posunul osobák o dvě minuty. Super. Nádherný závod.
   VZS zviditelnila především Lenia, která vynikajícím výkonem porazila všechny konkurentky a vyhrála svou kategorii před Danuší Škrdovou a Petrou Schwarzovou. Veliká gratulace Lenio-zase Ti to hodně rychle běhá.
   Na závěr chci poděkovat za postvánoční dárek od Pokyho, Stoši, Wiatra, Dana, Deni a možná i dalších, že mi svou neúčastí umožnili vyšplhat na post "oddílové jedničky". Sice jen na jeden závod, ale i to je příjemné. Na Silvestra se pokorně vrátím, kam patřím. Ale počkejte, bando, až se zase
potkáme na silnici!

Štěpánský běh Porubou - cca 13,2km:
vítěz: Aleš Miko ...43:08 (nový traťový rekord)
Martin...54:43
Koudy ...56:26
Bob .....59:52
Lenia ...1:01:37 (1. místo v kategorii)
Ruda, Django, Berďa, Kača, Pája i Pavel (prostě Orlíci)

Kompletní výsledky na webu dosud nejsou, časy dalších našich běžců doplním později. A možná někdo dodá tu společnou fotku (Bobíci?)

Výsledky
Fotky - Otto Seitl
Fotky - Josef Zajíc

6 komentářů:

  1. Výsledky a fotky jsem dodal. Bylo to moc příjemné setkání i běh. Mi se běželo moc pěkně, nejprve jsem si pomáhal s Djangem a pak jsem se zafixoval na Leniu a dotáhl to za ní a v posledních pár desítkách metrů i před ní až do cíle a za svým nejlepším výkonem z roku 2009 zaostal o 12 sekund. Tak gratulace ještě jednou naší Štěpánské jedničce Martinovi, naší ženské jedničce Lenie, která si vítězstvím dala hezký dárek k zítřejším narozeninám :-) a také všem ostatním, že jsme to tak pěkně zaběhli. A samozřejmě poděkování patří i našemu modemanovi Koudymu, bo díky němu nám to všem móóóc v bundičkách a dresech slušelo! :-)
    Berďa

    OdpovědětVymazat
  2. No parádní úspěchy, gratuluju k osobáčkům! Martin skvěle pod 55min., Koudy také v supr formě, škoda, že jsem nemohl, ale s bolavou patou bych asi musel pod své možnosti a to by byla zbytečná ostuda. Je vidět, že se všichni pěkně zlepšujete a myslím si, že je to hlavně díky Lysacupu. Je to prostě perfektní zimní příprava.
    Stoša

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný článek Martine a především gratulace všem za supr výkony. A protože jsme to tak pěkně zvládli,tak už jsme s Berďou na zpáteční cestě probírali další závodní plány. A protože od 1.1.2014 začíná registrace na B7,tak jsme dlouho nemuseli přemýšlet a znovu jdeme do toho...Lenia

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní časy, super výsledky, Lenia excelentní, jste nejlepší!
    Deni

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to sis Martine nadělil pěkný povánoční dárek :-). A i Koudy s Bobiká pod hodinu - hodně dobré.Lenii gratulace ke zlatu a ostatním rovněž tleskám. Tak nějak by jste se měli všeci odměnit :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Luxusní časy i výsledky borci !!! Za povánoční dárek :-) není zač Marťas, zase tolik práce mi to nedalo. I když těch týmových jedniček začínáme mít docela dost :-))). A na silnici se už taky těším. Poky

    OdpovědětVymazat