Vánoční kros Bělský Les 

V neděli 22.12. byly dvě akce. Dopoledne 6km v Bělském Lese a večer LC z Ostravice.
Původně jsem chtěla jít jen LC, ale vše bylo jinak. V posledním období trochu běhá i má dcera a chtěla si vyzkoušet závod v Běláku. Takže jsme se domluvily,že jí budu dělat vodiče a večer půjdu i LC.
Původní plán byl 6min/km. Snažila jsem se, aby začátek nepřepálila, ke konci prvního kola ještě zrychlila a v podstatě toto tempo téměř udržela do konce. Výsledný čas tedy odpovídal 5min/km. ( 29:51). 
Mě se běželo velmi dobře a s dcerou to bylo prostě fajn.( rodičovská hrdost ).  Závodu se účastnila i Kačenka ( 28:45) a podporu nám dělali Bob a Berďa, takže super atmosféra.

Večer jsem se pak na Ostravici dozvěděla, že jsem dokonce vyhrála i v tom "lehčím" tempu svou kategorii.
O LC napíše jistě někdo jiný, jen Vám můžu říct, že se mi běželo trochu unaveně a byla jsem ráda,že jsem se na tu naší Lysou Horu vyškrábala.   
Gratulace všem za výkony na večerním LC. 
Přeji Vám všem krásné vánoční svátky. Lenia

Pár fotek i zde.



5 komentářů:

  1. Pěkně jste to holky zaběhly. :-) A večerní Lysá byla pro mne krásná, ale o Lysé určitě brzy napíše držitelka růžového trikotu. :-) Berďa

    OdpovědětVymazat
  2. Tak růžový trikot momentálně vlastní Tamara :) Nejsem vůbec proti, článek od Tamči tady ještě asi nemáme :))) Nebo přenecháme právo na článeček BOBikům? :)
    Deni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já myslel, že máš trikot teď doma ty, Deni.:-) Já jsem pro článek od tebe. Můžeš ho napsat z pohledu běhu i posouzení vkusnosti růžové a oranžové barvy. ;-) Berďa

      Vymazat
  3. Růžovou barvou nikdy nic nezkazíš, ladí k pleti :-) Všem gratuluji k výsledkům LC i krosu v Bělském lese :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluju Leni k dvojzávodu v jednom dni a dceři k vynikajícímu času!
    Stoša

    OdpovědětVymazat