Tož tak to je v dupě!

Tož tak to je v dupě!
Asi to zní hlupě,
Ale je tu zas ten máj
Kaj se tu vzal, kaj?!

Kaj se zebral, měsíc taký
Voda teče, jezdí vlaky
A maraton je tu zase
Já jsem tlustý jako prase

Běhat jsem byl vloni snad
To zas bude držkopád
Každou botu já mám jinou
Levou i tu pravou línou

No ty vole to je síla
Na třicátém stěna bílá
Čtyřicátý kilásek
Jsem lehký jak bělásek
To je konec, já jsem v cíli
Na rakev mi berte míry!

___________________ 
Otázečka pod čarou
(jsem trošičku pod parou)
Jsem četl na dobrou noc,
Nedával jsem pozor moc,
Ale našel jsem tam fajnou zvěř,
Si nedělám prdel, tak mi věř
Znáš Chvostoskoka srostločlenku?? :-)
  Otázka  toť pro Lenkučlenku!



4 komentáře:

  1. Ojeje, to zase bude veselo! :D Co si pro nas, Koudy, pripravis na nedeli? Uz tu byl pejsek, Rumunsko, boty, ... ;)
    BOBika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, já vím, Koudy poběží převlečený za Špekáčka. :-D

      Vymazat
  2. Bože Koudy, co to těm nebohým dětem předčítáš? Nebo snad Haničce? Nejsem sice Lenkačlenka, ale zvědavost moje, ta je velká! Všem do Prahy přeji hodně štěstí a správné boty! Mějte se fajně, Nik.

    OdpovědětVymazat
  3. Kurde koudy,
    cos sem vnes?
    Můj život včil samý stres!

    Žaden řízek, žaden chlast,
    jen běh pro mě má být slast.
    Před očima samá čtverka,
    má prokletá časoměrka.

    Přibrala jsem tři kila,
    hladová jak Godzila.
    Co já vím, zda trénink k čemu?
    Zrobil ze mě tlustou ženu!!!

    Naběháno cosyk mám,
    běda, jak to neprodám.
    Do Prahy i tak těším,
    bo po maratonu zhřeším.

    Nějak už to vymyslete,
    cílový čas odhadněte!
    Buchnu šampus - na mou duši
    bude-li cíl jak se sluší.

    To znamená pod čtyři :-) !!!
    --------------------------------------------------------------------
    Nejsem sice pod parou,
    přesto píšu pod čarou.

    Chvostoskok je podle Ottova slovníku naučného takové boží hovádko, co se odrazilo od zadních pozic, bo se jednoho dne nas..lo a až ho to vzadu nebaví :-) :-) :-)



    OdpovědětVymazat