2. etapa LC - Ostravice, hráz Šance

       První klasická lysohorská etapa tohoto ročníku se konala v neděli 8.11.2015 startem od hráze přehrady Šance. Dole bylo opět krásné slunečné počasí a dav 306 nadrženců byl připraven před desátou ke startu. Mezi nimi se rozptýlila i 13 členná skfadra VZS Ostrava. Stejně jako na prologu jsme ovšem nebyli nejpočetnějším týmem jako častokrát v minulém ročníku, ale toto privilegium si vydobyl tým TOBI sport Fren.p.R. o počtu 16 členů zatím.
       Takže naše účast byla následující: Stoša, Deni, Ivon, Rudík, Berďa, Keňan, Pája, Oli, Peťka, Rosťa, Django, Míša a Orel. Dokonce jsme i v tomto pořadí doběhli. No náhoda. Před startem jsme prováděli různá rozklusávání, rozcvičky, povídali jsme si s kde kým, jak se daří, jak jsme na tom zdravotně a hlavně jak jsem celí vzrušení z té naší Lysé. Třeba Keňan měl kolem 61 kil startovací váhu a já jsem strašně přibral na 62,75kg, protože jsem na chalupě pojídal zbytky z mrtvých zvířat, mléčné produkty se sušenkama, buchtička i koláčky a tak. Ale cítil jsem se docela silný. Zase jsem pokukoval po osobáčku. No nebudu vás napínat, zlepšil jsem to o 45 sekund.  Ovšem nejluxusnější výkon podala Deni, jen minutku za mnou 49:16  v krásném osobáku pod pade. Je fakt, že osobáky si zaběhli Ivonka i Ruda, možná že i další, koukám, že i Berďa s Oli. No nezlobte se na mě za dvousté místo se nedívám, i když i tam se bojuje. V týmech jsme byli devátí a celkově jsme prostě dobří. Jen tak dále. Užívejme si to plnými doušky.
       Já jsem se trochu víc trápil než v prologu. Nešel mi vůbec ten rovinatý přeběh po vrstevnici s mírným klesáním, někteří mě tam i předběhli, ale to se stává. Mám bolavé chodidlo, tak to prostě nebylo vončo. I přesto jsem to zkusil v celoběhu, zvláště horní hangík pod Kobylankou byl zcela výživný. A pak jsem zase dusal po vrstevnici velmi ztěžka. Tentokrát mi prostě šly lépe ty krpály a běžecké části byly divné. Oproti prologu mám i malinký posun v pořadí vpřed, jenže stále bych chtěl trochu víc. Naštěstí příležitostí bude dost. Tož děcka dobrou noc, vítězné sny a zítra na Krásné.
      

1 komentář:

  1. Jste super a všechny výkony sleduji. Víkendy mi teď vůbec nevychází. Momentálně Vás zdravím z Izraele, kde jsem s Míšou na konferenci, Další víkend s dcerou na tanečních závodech a do toho nějaké rodinné oslavy. Doufám, že v prosinci se již připojím a nebudu za dvoustým místem ...( no asi budu,ale jako Honzo píšeš, i tam se bojuje ) . Gratuluji všem za výkony. Lenia

    OdpovědětVymazat