Hornická desítka 5.11.2011 Frýdek-Místek

Tento běh hodně lidí považuje za jeden z vrcholů sezóny, hodně jsem o něm slyšel a tak jsem se přihlásil. Přijel jsem, viděl jsem, závodil jsem (ani zdaleka jsem ovšem nevyhrál) a rozhodně přijedu příště zas. Opravdu to je skvělý běh. Jenom žasnu, jak se dá výborně zorganizovat taková masová akce, byla to rychlá, dobře značená trať a připravili pro nás pěkná trička. To vše za přijatelné startovné. Je pravda, že v neděli před Lysacupem jsem měl podivně těžké nohy, ale aspoň jsem měl čím omluvit svůj slabší výkon v první etapě LC.
Pár údajů o závodě:
Hlavní běh 10km dokončilo 600 běžců, vítěz Milan Kocourek AK Kroměříž (29:49)
Z našeho oddílu: BOBika 222. místo (42:56 - gratuluji k osobáku), moje maličkost 162. místo (41:21-taky osobák). Majda s Rudou - sice neběželi, ale byli tou nejlepší podporou, jakou jsme si na trati mohli přát. Dík!
Martin

1 komentář: