Akce s krycím názvem Ruda v le(d)ničce :)

Konečně nastal dlouhodobě plánovaný, pečlivě a důkladně prodiskutovaný trail Beskydskými vrchy.
Jen Ruda nám mírně brzdil večerní svižnou, hbitou a kvalitativně založenou diskuzi, páč byl stále v le(d)ničce a ne a ne se vyjádřit k věcem důležitějším, než je lednička či Lenička. Majdo, zde bych byla na pozoru! :-)
Reakcí na velmi podnětné postřehy předchozího skype večera bylo seskupení vodnické chásky v počtu sedmi statečných –  Ivon, Jarek, Malča, Ruda, Stoša, začarovaný Majkl a já. Zde se ukázala první logistická chyba (Berďa nám spočítá statistickou významnost), protože Lucka se projevila jako osmá nestatečná a odmítla i společnost špičkových reprezentantů VZS. Jediný kdo byl o to klidnější, a samozřejmě čím dál veselejší, byl Stoša, páč se přestal bát vidiny již druhého skalpu Luckou na svůj účet.
A protože dnes Stoša slaví narozeniny, pojali jsme trail kvalitně tréninkově a drželi tempíčko, abychom Honzovi udělali radost. Všichni byli spokojeni i s údaji, jež jsme si již náležitě a vzorně okamžitě zapsali do deníčku, trasa Čeladná – Smrk – Šance – Lysá – Frýdlant vydala na 41 kilometrů.
Majklovi jsme donesli kamínky na Lysou a já se zde pokusila vypít své první pivo. Zatím však ještě zůstávám ve fázi pokus - omyl, ale věřím, že po dostatečném opakování se i tato chuťová informace dostane do podvědomí a již nebude činit takové problémy při provedení daného úkolu.
A protože nám to nedalo a stále jsme hledali osmého do party, smočili jsme před odjezdem do domova namožené nožky a těla do Ostravice v blízkosti skokana hnědého.
Ivon zjistila, že ji odskáče jen žába, ale my nikdy neutečem, Jarek si vyzkoušel, že opravdu, ale opravdu lze vstát v 7 ráno, Malča, že je opět nejlepší a naprosto nepostradatelný pro nás všechny a Ruda, že to lze i bez le(d)ničky :-). Stoša načerpal aspoň 1 % běžeckých endorfinů, které potřebuje denně k přežití, a já můžu slavit, že jsem honzovo „tempíčko“ přežila, a dokonce, že i ty nožičky ještě neupadly :).



12 komentářů:

  1. Gratuluji k preziti a nulovym ztratam! :-) Psal jsem vam nocni pozdrav, ale Stosa vam ho asi zatajil. :-(

    Berda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noční pozdrav přišel, ale četl jsem ho až ráno, no pěkně sis to užíval.

      Vymazat
  2. Jsem zvedavy, kdy a zda vubec se poodtahne rouska tajemnosti tohoto vypraveni ... Kazdopadne "good job"! ;) BOBika

    OdpovědětVymazat
  3. Děcka, pro mě v tomto vedru a shonu parádní letní osvěžení - tedy ten Denin článeček. Sic jsem tam nebyl, ale protože si vás dovedu představit, měl jsem při čtení stále úsměv na rtu. Děláte mi radost, Majklovi taky a doufám, že se k vám příště přidám! (když mi dá Jaryn vědět!)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně čtivý článek Deni! Možná se taky někdy v daleké budoucnosti dopracuji k tomu,že ujdu pro začátek by stačilo 2vrcholy v jednom dni ;) Kačenka

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný článek, posmála jsem se. Já jsem nebyla zrovna doma, když jste diskutovali, tak je možné, že byl Ruda s Leničkou v ledničce .... v tom vedru bych se mu ani nedivila:-) Majda

    OdpovědětVymazat
  6. nebo s Leničkou v ledničce. To by ses asi divila, co?!

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem se do toho asi taky zapletl...

    OdpovědětVymazat
  8. Nebyl si ty taky s Rudou ten večer v ledničce? :-) Majda

    OdpovědětVymazat
  9. Čtu, že se kvalitně připravujete. Tak jen trénujte bando a ať se daří. Jestli zdraví vydrží, tak já se vrátím do hor asi až na Lysa cupu. Doufám, že vám budu stačit. Poky

    OdpovědětVymazat
  10. Parááádní článek, vím kdo bych ho měl psát příště :-). Kdo se nezúčastnil, může litovat. Zcela jistě tahle sestava na B7 ostudu udělat nemůže. Já před HV chci/musím absolvovat ještě alespoň dvě podobné akce. A mimo jiné mám v plánu "dvojvýkonnostní" (sport vs. houbařská), takže se můžou zúčastnit všichni :-))

    OdpovědětVymazat
  11. Perfektní akce!!! A pecka článek ;-)
    ivon

    OdpovědětVymazat