Karvinská desítka

Letos nás čekala v Karviné příjemná změna - nebyly tropické třicítky a počasí bylo vyloženě běžecké. Při běhu samotném dokonce ani nepršelo. Výsledkem byly lepší výsledky. Trať není zrovna na osobáky (kopeček při výběhu na náměstí je cítit), ale krásné prostředí místního parku a výborná organizace závodu z něho dělají vrchol letní sezóny. Někteří mají ten závod tak rádi, že ho nechtějí znehodnocovat svým během a opakovaně se ho účastní jako diváci, fotografové, technická podpora,...a pak se vymlouvají na nachlazení.
  Za náš oddíl byla účast slabší. Ale vidět jsme byli. Především díky Lenie (46:34), které patří veliká gratulace za 3. místo v kategorii. Dále běžela Katka K. (59:35) a já (Martin 42:29). Berďa nás hezky povzbuzoval, fotil, držel bundy,...bylo na něj spoleh a patří mu náš dík. Možná sem dá i fotky. A dokonce možná i příště poběží (pokud nebude na konferenci v Gabunu).

Martin

Výsledky: 1. Aleš Miko 31:46 (traťový rekord)
          2. Hurtík Roman 32:23
          3. Wrobel Tomasz 35:15
nejlepší žena:  Petra Pastorová 36:55

Fotky zde

4 komentáře:

  1. Do Karviné jezdím ráda, super organizace i trasa. No a já jsem zjistila,že jsem zaběhla zcela stejný čas jako před 2 roky ve Veřovicích a 10km jsem zatím rychleji nezaběhla. Takže velká spokojenost.Díky Berďovi za podporu a povzbuzování. Pěkné fotky jsou na stránkách Lašského klubu. Lenia

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky jsem přidal. Bohužel jsem jich měl hodně rozmazaných, tak dobrých moc není.

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkně Leňulo, zase bedna, takže moje poklona :-) Účast opravdu mizerná z naší strany. Hrabůvkáři se nato vyprdli. Já jsem se věnoval kolu v kontextu s dlouhodobou zátěží :-), …si tak všímám, že bývá standardem, že na startu máme více ženských :-O, Berďa by mohl vyprávět, až se mu s toho v Olomooocu udělalo nevolno :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, taky gratuluju všem, já jsem dal přednost rodinné oslavě, ale už brzy na nějakém jiném běhu opět budu na startu. Stoša.

    OdpovědětVymazat