Cyklotrasa Ostrava - Beskydy

Při včerejší vyjížďce do Beskyd jsem nerozvážně zvolil cestu podél Ostravice. Po deštích posledních dnů by úsek mezi Vratimovem a Paskovem stál za to i bez těžké techniky, která se tam rochnila v bahně. Nicméně čilost ruchu a čerstvě zapíchané narůžovo nastříkané kolíky podél "cesty" ve mně vzbuzovaly pocit, že by se snad po dvaceti letech konečně začala stavět slibovaná cyklostezka (trasa) do Beskyd. A taky že jo! Po krátkém hovoru s "vytyčovači", které jsem potkal před přejezdem u Paskova, jsem se dověděl:
- že by to snad mělo byt hotové do konce října
- že by to mělo mít asfaltový povrch
- že by to mělo dostat asfalt i na rozbitou kamenito-asfaltovou část mezi mosty
- že to tam teď asi moc průjezdné nebude :( Zatím jsem však nikde žádnou ceduli neviděl ...
Není mi moc jasné vedení trasy v oblasti Paskova (po staru?), ale u Žabně to vypadalo rovněž stavebně, takže je možné, že prosby cyklistů byly konečně vyslyšeny a my se tak máme nač těšit!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat