Městský běh Karvinou - 9.7.2011

Včera jsem se již podruhé zúčastnil Městského běhu Karvinou a jako loni bylo příšerné vedro. A stejně jako loni jsem nebyl z našeho milého oddílu v Karviné sám. Vedro si zakusili i Keňan Martin, Bobika a Kačenka. Mimoto přišlo na tento závod i spoustu dalších lidí. Sice nejsou z našeho milého oddílu, ale nikdo není dokonalý. Hned od startu jsem vytvořil dvojici s Kačenkou, tím jsem si zajistil pěkný výhled po celý průběh závodu. Bylo totiž příšerné vedro. Závod, pokud to nevíte, se běží na čtyři kola a má celkem 10 km. Už v druhém kole jsme museli občerstvovat. Pokud to nevíte, bylo příšerné vedro. Já jsem si dal frappé a Kačka kofolu. Ve třetím a čtvrtém kole to bylo trochu lepší a tak jsme fotili a povzbuzovali. Pak se objevil v cíli na náměstí Martin. Vypadal jako vždy - málo vlasů, málo únavy. Po něm byl v cíli Bobika. Vypadal vyčerpaně - asi mu bylo taky vedro. Mi bylo taky vedro, tak jsem si dal vedle cíle Radlera. To je pivo s limonádou. Vedro bylo i dalším, tak si taky dali Radlera, Sprite apod. Časy našich běžců nevím, fotky také nemám, ale to vše jistě Bobika dodá. Byl to pěkný závod, ale fakt bylo vedro.



3 komentáře:

  1. Berďo, ty nikdy nezklameš :-) Super článek!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za pobavení! Řechtala jsem se od začátku až do konce!:-) Tedy při tom čtení článku, v Karviné bylo hlavně VEDRO! Kača

    OdpovědětVymazat
  3. Díky, díky, ale musím přiznat, že inspirace Markem Ebenem z toho doslova "kape". Snad mi to odpustí. :-)

    Berďa

    OdpovědětVymazat