Bolatická dvacítka 2012

Kdy: 15.4.2012
Kde: okolí Bolatic
Kdo: Já, Deni, Ivon a Dan a cyklistický doprovod Danův táta Milan

Ten den jsem vyrazil z běžeckého soustředění VZS ze Starých Heřminov do Bolatic, abych se zúčastnil prestižní Bolatické dvacítky. Start byl již v devět ráno a tak jsem si přivstal. Počasí na celé severní Moravě bylo super, mrholilo a chvilkama lehce pršelo, teplota byla akorát a vítr naštěstí moc nefoukal. Trasa byla jedna z nejlepších jaké jsem běžel, 3/4 tratě se odehrávaly v lese, terénu a poli, rovinek bylo poskrovnu a většinou se běželo z kopečka do kopečka. Bláto sice bylo, ale dalo se na tom běžet. Vyrazil jsem zlehka, abych mohl pozorovat Denisčino tempo, ale ta se rozhodla, že si ze závodu udělá čajový dýchánek s Ivon, Verčou a Adélou. Tak si aspoň holky pokecaly. Ještě v půlce trati jsem přišel k Deni s nabídkou kvalitního běhu, ať se chytí a zkusíme malinko přitlačit, ale Deni byla tentokrát stydlivá a nesmělá. Pak jsem chvíli běžel a povídal s Danem, ten šel taky jen tréninkově, takže jsem se na 12.-13. km sebral a jal se předjíždět. Zrychloval jsem až do konce a čas nakonec stlačil pod 90min. Tož fajný závod.

Výsledky

3 komentáře:

  1. Dovolil jsem si malinko upravit nektere odkazy (video a vysledky). ;) A zkuste pouzivat stitky - lepe se pak na webu hleda! BOBika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, nevíte kde bych našel nějaké fotky z tohoto běhu, byl jsem tam sám a nemám fotečku na památku. Běžel jsem 20ku č.9 Viktor Škurek Dík :-)

      Vymazat
  2. Vyborne Bobe, nekdy me to musis naucit. Stosa

    OdpovědětVymazat