Veřovická desítka 2012

Kdy: 22/04/2012
Kde: Veřovice
Kdo: Lenia, Kačenka, BOBika a Tobík (v kočárku)
Web: propozice, výsledky, foto

Dnes se uskutečnil další závod MBP ve Veřovicích. Vzhledem k tomu, že se jednalo o 10 km trať (+ doplňkový závod na 2 km a závod kočárků) nedaleko rodiště Kačenky, moc jsme se nerozmýšleli a spojili tento podnik s návštěvou rodičů. Úkoly jsme si krásně rozdělili: Tobík se nechal vézt v kočárku strejdou, Kačenka běžela 2 km a já s Leniou jsme bojovali na 10 km.
V Ostravě to vypadalo ráno moc pěkně - svítilo sluníčko a postupně se oteplovalo. Po příjezdu do NJ/Veřovic se však slunce schovalo a ke všemu na otevřené trati dost foukalo. Naštěstí při běhu z kopce. ;) Při samotném závodě jsem cca 1,5 km běžel schován za jedním běžcem BK SAK (Jiří Novotný ?). Protože jsme mírně zpomalili, hnulo se ve mně svědomí a napadla mě Dušínovská myšlenka vystřídat. Po chvilce váhaní (přece jen mě dotyčný ve čtvrtek na pětce dost výrazně porazil) jsem tedy šel dopředu. Když jsem po dalším cca 1,5 km mírně zvolnil za účelem střídání, nic se nedělo. :( Běželo se mi docela dobře, tempo ustálené, tepovka šla nahoru pozvolna ... co mě nezabije, to mě posílí! A tak jsem teda táhnul. Po obrátce jsme sice běželi s větrem v zádech, ale za to (až kousek za 9. km) do kopce. Postupně se mi dařilo dobíhat řadu lidí, avšak po 7. km mi začaly těžknout nohy. Osmý a devátý mezičas se propadl až k 4:45-50/km, čehož využil jeden z běžců schovaných celou dobu za mnou (v cíli poděkoval) a nastoupil. Poslední kilometr vedl z kopce, což bylo velmi příjemné a člověk se opět mohl pořádně rozběhnout. Všichni se snažili při běhu z kopce natáhnout krok a vyždímat se z posledních sil. Cílem jem proběhl za 43:39, takže velká spokojenost (cca 40 s za osobákem z FM). Už méně s pořadím ... Kačenka doběhla ve svém závodě druhá a Tobík se strejdou třetí. V tombole jsem navíc vyhrál deštník, takže pocitově naprostá spokojenost! Organizátoři to měli pěkně zmáknuté (bylo jich hodně a byli i dobře vidět, označený každý km trati, ochotné a vstřícné jednání, ...) - zaslouží si jistě pochvalu a velké DÍKY!!!

Výsledky (112 účastníků hlavního běhu):
01. 32:41 Tomáš Bláha
37. 39:12 Adéla Esentierová (1. žena)
70. 43:39 BOBika
81. 46:45 Lenia (4. v kat.)

Na závěr by mi možná mohl některý z našich jazykářů vysvětlit, zda se jedná o záležitost "Veřovskou" či "Veřovickou".

7 komentářů:

  1. Nejsem jazykář - vysvětlovat nic nebudu, ale rozhodně chci poblahopřát ke krásným výsledkům. Především Tobymu k jeho premiérové "bedně". Bobe- z Tvých časů už zase začíná jít strach! ...To nám ten web hezky žije!
    Martin

    OdpovědětVymazat
  2. Strach rozhodne ne, to zase prehanis! :) Ale bez velkeho bezeckeho trenovani to neni spatne!!! BOBika

    OdpovědětVymazat
  3. Veřovická kurde!
    Stoša

    OdpovědětVymazat
  4. Tez bych rekl, ale organizatori by to snad, jako domaci, meli vedet nejlepe, ne? A oni maji na strankach "Verovska". BOBika

    OdpovědětVymazat
  5. No já zase jazykář jsem, ale těžko vysvětlovat, někteří by to nepochopili :-))), takže parádička jak to tu všude běhá. Je ještě někde závod kde není VZS :-))) A foto nebude ?

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluju k výsledkům a hlavně k premiéře Tobíka :) Myslím, že bychom se měli všeci začít bát, takové kvalitní běžecké základy má málokdo :)
    Deni

    OdpovědětVymazat
  7. Tleskám, tleskám!!! paráda :-) ivon

    OdpovědětVymazat