800m a 1500m na dráze

     Již třetí srpnové úterý za sebou se konaly další dva běhy na atletické dráze stadionu VOKD Poruba. Tedy dne 28.8.2012 jsme za VZS startovali v běhu nejprve na 1500m čtyři: já, Jarek, Ruda a Berďa a po necelé půlhodině startoval běh na 800m, kde nás běželo pět: já, Olda, Jarek, Ruda a Berďa. Oba běhy pro nás vytrvalce byly v podstatě sprinty na delší vzdálenost, spíše takový testík jak jsme na tom rychlostně a jak třeba dokážeme držet vysoké tempo a případně zrychlit v posledním kole a kousnout se pořádně do finiše. Pro mne to byl opět třetí den po horském maratonu, ale zcela bez výmluv mohu říct, že jsem nastupoval se slušně odpočatým tělem. Běžel jsem tedy naplno, co to dalo. Oba běhy jsem zvládl v osobních rekordech a myslím si, že ostatní kluci taky zaběhli výborné osobáky. Zvláště Jarek mě přesvědčil, že rychlost se dá nabírat i po čtyřicítce, vše je zřejmě otázkou přístupu k tréninku. Píšu tenhle článek a právě hoši v Curychu odběhli osmistovku diamantové ligy, David Rudisha sice prohrál, ale to tempo bylo kapku rychlejší než v úterý. No nic, ještě je nutné poděkovat organizátorům z MK Seitl za pořádání těchto fajn závodů a Jardovi Hrabuškovi za zajímavé videa. Tak zase za rok chlapci a děvčata.

Žádné komentáře:

Okomentovat