Porubská 3

Dnes odpoledne 14.8.2012 proběhla v Ostravě Porubě na atletickém stadionu VOKD tréninkově závodní trojka. Neplatilo se žádné startovné, tudíž nebyly ani ceny, ani vyhlášení, ale hlavně se běželo na čas. A o to právě jde. Počasí dnes vyšlo ideálně, možná trošku foukalo, trať byla suchá a rovná. Za oddíl VZS jsme přijeli na kole dva Martin a já. Zatímco jsem se v klídečku rozběhával a rozcvičoval již hodinu před závodem, tak Martin dojel 15 min. před startem s jazykem na vestě. Ale celkem v pohodě se vzpamatoval a nastoupil ke startu. Ani přesně nevím kolik nás bylo celkem, ale odhaduji to na cca 20 běžců.
Hned po startu jsem šel do čela s UltraLiborem a doufal, že to nějak nepřepálím. Naštěstí Dan Šindelek zjistlil po 600 metrech, že by to bylo pro něj strašně pomalé a nudné, tak šel do čela on. Já jsem se držel hned za ním, ale jen pár vteřin, pak už se mi jen vzdaloval. Snažil jsem se alespoň trochu kontrolovat tu ztrátu a především to jestli běžím vyrovnaným tempem. To se mi nakonec podařilo a poslední čtyřstovku jsem ještě vystupňoval tempo. Výsledný čas 11:03 je osobní rekord, i když jsem si malinko věřil pod 11min. Tak zase příště můžu vylepšovat. Martin si  po cyklistické části zaběhl krásných 11:30, taky dobře. Potom jsme trochu vyklusali naboso po krásném fotbalovém trávníku, nasedli na kolo a zajeli jsme si na jedno. U pivka jsme jěště probrali nejbližší závody a pak už jeli domů. Celkově mám z toho velmi příjemný pocit, že běžecká forma stále pěkně stoupá a už se moc těším na další akci.
Výsledky zřejmě budou na stránkách www.mkseitl.cz, fotky určitě žádné nebudou, ale Martin vypadal dobře a já ve finiši skoro jako Usain.

1 komentář:

  1. Gratulačka k parádním výkonům, jen škoda, že členů VZS nebylo více, možná by se strachem zatřásla celá Jamajská štafeta :) Denisa

    OdpovědětVymazat